نشست صمیمانه بسیج جامعه زنان با خواهران پیشکسوت به منظور ارج نهادن به زحمات خواهران بازنشسته و استفاده از تجربیان این قشر روز گذشته در سالن جلسات بسیج جامعه زنان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۶۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نشست صمیمانه بسیج جامعه زنان با خواهران پیشکسوت به منظور ارج نهادن به زحمات خواهران بازنشسته و استفاده از تجربیان این قشر روز گذشته در سالن جلسات بسیج جامعه زنان برگزار گردید.
 به گزارش اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان نشست صمیمانه بسیج جامعه زنان با خواهران پیشکسوت به منظور ارج نهادن به زحمات خواهران بازنشسته و استفاده از تجربیات این قشر روز گذشته در سالن جلسات بسیج جامعه زنان برگزار گردید. درابتدا آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط  سرکار خانم هادی زاده آغاز و سپس سرکار خانم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان ضمن قدر دانی از زحمات خواهران پیشکسوت ، از آن ها به عنوان سرداران بسیجی ، یاد کرد و از آنها تقاضا نمود که همچون گذشته تک تک آن ها در پایگاههای سراسر استان  بعنوان مشاورین دلسوز و با تجربه راهنمای قشر نوجوان و جوانان این مرزو بوم باشید در این نشست معاون محترم هماهنگ کننده سپاه ثارا... جناب دکتر کاظمی  ضمن ارج نهادن به زحمات خواهران بازنشسته فرمودند: با استناد به فرمایشات  مقام معظم رهبری، بازنشسته از شغل نیست و مملکت همچنان به توان بازنشستگان نیاز دارد و در ادامه به سئوالات خواهران پاسخ دادند، از جمله در خواسته های خواهران پیشکسوت از جناب آقای دکتر کاظمی  دیدار با مقام معظم رهبری ، رسیدگی به وضعیت حجاب و عفاف عموم زنان بود.. و در پایان نشست  خواهران  پیشکسوت جهت اقامه نماز ظهر و عصر و صرف نهار در پارک بانوان  حضور یافتند..
ارسال نظرات