سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

دولت به جای عزا گرفتن یارانه ثروتمندان را حذف کند

سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت پرداخت ماهیانه یارانه افراد را مصیبت عظما اعلام کرده خاطرنشان کرد: دولت به جای عزا گرفتن باید به سراغ حذف کسانی می رفت که مستحق دریافت یارانه نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۸۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

محمد علی پور نماینده سابق مردم  ماکو وچالدران و سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حذف یارانه بگیران اظهار داشت: مجلس نگفته یارانه همه را حذف کنید بلکه مجلس فقط مجوز حذف یارانه ثروتمندان را داد.

وی با بیان اینکه مجلس در2سال اخیر بودجه را مصوب و دولت را مکلف کرده که یارانه افراد ثروتمند را حذف کند افزود: یارانه بگیرانی که در آمد میلیونی داشته و ثروتمندانی که حداقل درآمد ماهیانه شان بالای 3میلیون است طبق مصوبه مجلس باید حذف شوند.

سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه  دولت  پرداخت ماهیانه یارانه افراد را مصیبت عظما اعلام کرده خاطرنشان کرد: دولت به جای عزا گرفتن  باید به سراغ حذف کسانی می رفت که مستحق دریافت یارانه نیستند .

نماینده سابق مجلس گفت: دولت برای حذف یارانه ثروتمندان محافظه کاری می کند به دلیل اینکه انتخابات ریاست جمهوری در پیش است بنابراین دولت عمل به قانون نکرده و همانطور که مجلس دولت را موظف کرده که برای 70 میلیون نفر یارانه پرداخت و  ثروتمندان را حذف کند خود سرانه عمل می کند  که در نهایت مجلس تصمیم به حذف یارانه ثروتمندان گرفت.

ارسال نظرات