خبرهای داغ:

باید اقتصاد مقاومتی در ورزش اجرایی شود

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است از این رو باید این امر مهم در ورزش نیز اجرایی شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۳۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سید عبدالحمید احمدی در آیین گشایش پنجمین کنگره ملی مدیریت ورزشی در دانشگاه رازی کرمانشاه، اقتصاد در ورزش را موضوع بسیار مهمی دانست و عنوان کرد:باید برای موضوع اقتصاد مقاومتی در ورزش گفتمان سازی کنیم و از شعار زدگی دور شویم.
وی با بیان اینکه وابستگی به دولت آسیب بزرگی برای ورزش ایران است، افزود: ورزش ایران به صورت کامل به دولت وابسته است و بدون این پشتوانه راه به جایی نخواهد برد.
معاون وزیر ورزش و جوانان از حمایت های دولتی به عنوان یک آسیب یاد کرد و افزود: بحث درآمدزایی و سودآوری در باشگاه های ورزشی یک مبحث مهم و کلیدی در دنیای ورزش حرفه ای جهان امروز است با این حال ما هنوز در ایران نتوانسته ایم یک باشگاه ورزشی را مطابق با استانداردهای مدیریت ورزش در سطح جهانی اداره کنیم.
احمدی، حق پخش تلویزیونی را یکی از چالش های ورزش کشور دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان مصرانه پیگیر موضوع حق پخش تلویزیونی است اما تا کنون این موضوع به نتیجه نرسیده است.
کنگره علمی مدیریت ورزش با محوریت توسعه اقتصاد ورزش به همت مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه رازی کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.
اقتصاد مقاومتی در ورزش، بازاریابی در فعالیت‌های ورزشی، خصوصی‌سازی در ورزش، بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت‌های ورزشی، صنعت ورزش، کارآفرینی در ورزش، گردشگری ورزشی، حامیان مالی و فعالیت‌های ورزشی و رسانه‌ها و اقتصاد ورزش از جمله محورهای اصلی این کنگره 2 روزه است.
ارسال نظرات