خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در سراسر جامعه در گرو حضور و تلاش جدی سپاه پاسداران و بسیج است.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۵۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین بهره برداری از پروژه های فرهنگی و ورزشی سپاه لارستان با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در جمع پاسداران و بسیجیان لارستان ضمن سفارش به همگان برای استفاده از فضایل عظیم ماه شعبان برای ورود هر چه بهتر و با معرفت‌تر به ماه مبارک رمضان، گفت: این دو ماه آسمانی که فرصت هایی الهی هستند را نباید از دست داد، چه بسا که این فرصت ها آخرین فرصت های عمر باشند.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی سپاه لارستان تداوم خواهد داشت، گفت: مشارکت خیرین در این پروژه ها قابل توجه و تقدیر بوده است، میزان کمک ها مهم نیست اما اصل مشارکت مهم است و مهم تر هم اینکه که مردم، سپاه پاسداران و بسیج را متعلق به خود می دانند و به آن ها اعتماد دارند.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از صحبت هایش به منکرات موجود در جامعه امروز اشاره نمود و افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در ابلاغی که به سپاه نموده اند، احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شده اند، تاکنون سپاه به هر عرصه ای وارد شده  آن عرصه سامان یافته است، احیای این فرایض در سراسر جامعه نیز در گرو حضور در این عرصه و تلاش جدی سپاه پاسداران و بسیج است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) معنویت افزایی را پیش شرط مهم ورود به عرصه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: برای این کار باید نگاهی به درون خانواده سپاه پاسداران از زوایای سازمانی و انفرادی داشته باشیم، در بُعد انفرادی باید به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در جمع پاسداران اشاره نمود، ایشان بچه های سپاه را به نماز و اُنس با قرآن توصیه نمودند، این نگرش عمیق ایشان را نسبت به معنویت افزایی در سپاه پاسداران نشان می دهد و در بُعد سازمانی نیز یعنی فرایض امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه آنقدر تکرار بشوند که به یک امر رایج تبدیل شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: برنامه ریزی دشمنان برای " رواج منکرات در جامعه " در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد و تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با این حرکت دشمن یک امر بسیار ضروری و حتمی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها