نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها امروز بسیار اثرگذار هستند و می‌توانند کار پیام‌رسانی را بخوبی انجام دهند، بخصوص در عصر امروز آنقدر فضای مجازی گسترده است که اگر یک لحظه عقب بمانیم میدان را به حریف باخته ایم.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۹۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، اسماعیل کوثری در همایش بصیرتی گفتمان مقاومت در اندیشه انقلاب اسلامی که به همت بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شده بود، اظهار داشت: ایستادگی و فداکاری همیشه باعث موفقیت‌های بزرگ می‌شود و در هر جا که مقاومت نشان دادیم دشمن عقب‌نشینی کرد که نمونه آن می‌توان دفاع مقدس نام برد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در گفتمان مقاومت باید اول عمل شود و توان فکری و جسمی بالابرده شود و در قالب اندیشه انقلاب اسلامی در اسلام ناب اجرایی شود که رزمندگان در مرزها از این روش استفاده می‌کنند.

اقتصاد مقاومتی یعنی برپایه تولید داخلی

این رزومنده هشت سال دفاع مقدس افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی بر پایه‌های تولید و توانمندی‌های داخل انجام شود و نشان دهیم چگونه از صفر اورانیوم و فناوری‌های جدید به 20درصد بسازیم، نه اینکه واردات بی رویه داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه در دانشگاه تهران راکتور با سوخت 20 درصد برای ساخت دارو توسط آمریکایی‌ها ساخته‌شده است، بیان کرد: در تعهدنامه ساخت راکتور باید آژانس بین‌الملل  سوخت این راکتور را تأمین کند که با توجه به درخواست ایران از آژانس در سال 88 سوخت راکتور تأمین نشد.

کوثری ابراز کرد: مذاکراتی به درخواست آژانس با کشورهای مختلف ازجمله آمریکا صورت گرفت و توافقاتی انجام شد، آمریکا به توافقات عمل نکرد و شهید شهریاری برای ساخت سوخت 20 درصد اعلام آمادگی کرد.

وی اذعان کرد: ایران فرصت 2 ماه با آمریکا جهت اینکه به توافقات عمل کند اعلام کرد و بعد از دو ماه دانشمندان ایرانی اقدام به ساخت سوخت 20درصد کردند، هر کشوری که بتواند غنای 20درصد تولید کند می‌تواند غنای 95درصد نیز تولید کند.

تیم مذاکره‌کننده به آمریکا علاقه‌مند و خوش‌بین هستند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نمونه‌ای از مقاومت است، نه اینکه مذاکره کنیم و نشان دهیم که هیچ توان و قدرتی نداریم ، کشور بعد از به دست آوردن این موفقیت تحریم شد.

این رزمنده دفاع مقدس بابیان اینکه شهید تهرانی مقدم در سن 23سالگی اقدام به ساخت موشک کرد، افزود: با توکل بر خداوند متعال امروز موشک‌هایی با برد 2000 کیلومتر که مستقیم به هدف زده می‌شود داریم، وقتی بتوانیم به فناوری هسته‌ای و موشکی دست پیدا کنیم، قطعاً می‌توانیم به فناوری‌های جدیدی دست پیدا کنیم.

کوثری تأکید کرد: برای تحقق  و فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی باید واردات کاملاً قطع شود و تمامی حمایت‌ها به سمت تولیدکنندگان داخلی باشد؛ بعد از حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهیم دید که چگونه جوانان بیکار از خانه‌ها بیرون خواهند آمد.

وی بابیان اینکه قصد دارم به جمع مدافعین حرم اهل‌بیت در سوریه بپیوندم، بیان کرد: سال گذشته عملیات‌هایی در سوریه انجام شد و موفقیت‌های بسیار خوبی داشت ئ تاکنون 40درصد از مساحت‌های تصرف‌شده توسط تروریست‌ها تحویل گرفته‌شده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها امروز بسیار اثرگذار هستند و می‌توانند کار پیام‌رسانی را بخوبی انجام دهند، بخصوص در عصر امروز آنقدر فضای مجازی گسترده است که اگر یک لحظه عقب بمانیم میدان را به حریف باخته ایم.

عضو کمیسسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه بعد از اجرا نشدن توافقات اولیه در مذاکرات به تیم مذاکره‌کننده گفتیم چرا ادامه می‌دهید، اذعان کرد: به دلیل اینکه تیم مذاکره‌کننده به آمریکا علاقه‌مند و خوش‌بین هستند به همین دلیل مذاکرات ادامه دارد.

ارسال نظرات