نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
نماینده دوره نهم مجلس گفت: : صحبت های امام راحل درباره فرقه ضاله بهائیت نشان می دهد بهائیت فرقه کثیفی است که به هیچ عنوان نمی شود روی آن ها حسابی باز کرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۱۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: امام خمینی (ره) نسبت به فرقه ضالّه بهائیت حساسیت بسیار خاصی داشتند.

وی افزود: با توجه به صحبت های امام راحل در مورد فرقه ضاله بهائیت می توان گفت بهائیت فرقه کثیفی هستند که به هیچ عنوان نمی شود روی آن ها حسابی باز کرد.

نماینده دوره نهم مجلس خاطر نشان کرد: اقلیت های مذهبی افرادی اند که دین خود را داشته و اهل کتابند و اغلب علمای ما مانند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اهل کتاب را پاک می دانند اما بهائیت در حزب سیاسی و ساخته دست انگلیس است یعنی همزمان در اینجا بهائیت و در عربستان وهابیت را ایجاد کردند.

حجت الاسلام کیایی نژاد تصیح کرد: فرقه بهائیت از نظر علمای ما نجس هستند و ارتباط با این افراد نیز اشکال دارد و حتی نمی شود دست تر به این افراد داد، همچنین بر اساس قانون کشورمان به هیچ عنوان نباید از بهائیان استفاده شود.

وی ادامه داد: نباید سهل و ساده از کنار این قضیه بگذریم زیرا ممکن است مسائلی دیگر پیش بیاید که نشود جلوی آن را گرفت ؛ مثلا علمای قم و قوه قضائیه نسبت به ملاقات فائزه هاشمی با بهائیان موضع گیری کردند و باید برخود جدی شود تا افرادی فکر نکنند این یک مسئله ساده ای است.

کیایی نژاد یادآور شد: قرآن کریم با صراحت "یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء" فرقه ضاله بهائیت دشمن خدا هستند نباید با آنها طرح دوستی ریخت.

ارسال نظرات