خبرهای داغ:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان تأکید کرد
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان نسبت به رواج پدیده رمالی و دعانویسی در سطح شهر اهواز هشدار داد و گفت: باید جلوی گسترش این پدیده شوم گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۳۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی صبح امروز در اولین شورای پیشگیری استان، اظهار کرد: این پدیده به‌گونه‌ای رواج یافته است که گاهی به اعمال خلاف شرع و اقدامات ضد عفت عمومی منجر می‌شود.

وی ادامه‌داد:‌ ترویج افکار گروه‌های تکفیری و فرقه‌های ضاله و نوظهور، ترویج فساد و بی‌بند و باری، شکل‌گیری و توسعه برخی گروه‌های مجازی مخرب در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عملکرد ضعیف دستگاه‌های فرهنگی است که به تولید جرائم می‌انجامد.

امانت بهبهانی از افزایش دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: این دوربین‌ها که کاربردهای مختلفی دارند ابتدا به‌منظور پیشگیری از وقوع جرائم و سپس برای کشف آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان بیان داشت: بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی هنوز به صورت سنتی عمل می‌کنند در حالی‌که برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به‌روز شدن وسایل ارتباط جمعی باشد.

امانت بهبهانی بر ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به جوانان متقاضی ازدواج تأکید کرد و گفت:‌ نرخ طلاق در استان خوزستان طی سال‌های گذشته با کاهش روبه‌رو بوده است اما این روند کاهشی هنوز مطلوب نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها