فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج":
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: 300 نفر از بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب 6 اتوبوس برای شرکت در مراسم ویژه ارتحال امام به مرقد منور امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۴۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص اهمیت برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه برخی از افراد در داخل و خارج کشور درصدد تحریف اندیشه های والای امام خمینی (ره) هستند، لذا برگزاری مراسم ارتحال امام به عنوان یک وظیفه و تکلیف امروز برگردن تمامی مسئولین است و باید با برگزاری با شکوه این مراسم، انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام راحل را به سراسر جهان مخابره کنیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نسل جوان نیازمند آشنایی با آرمان ها، اندیشه ها و افکار امام  راحل و انقلاب هستند چرا که که این آشنایی علاوه بر استحکام پایبندی جوانان به انقلاب اسلامی، سبب آمادگی هر چه بیشتر این نسل عظیم در برابر تهاجمات دشمنان بویژه تهاجم فرهنگی می‌شود.

سرهنگ ابراهیم زاده خواستار همکاری و مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی گناباد برای برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های ارتحال امام در شهرستان شد و تصریح کرد: افزایش تعامل همه بخش ها و اداره ها و نهادهای مختلف و رسانه های ارتباط  جمعی در برگزاری هر چه بهتر آیین سالروز ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب در این شهرستان ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد با بیان اینکه 300 نفر از بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب 7 اتوبوس برای شرکت در مراسم ویژه ارتحال امام به تهران اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام‌شده و همه شرایط و امکانات لازم در این زمینه آماده‌ شده است.

ابراهیم زاده به برنامه های ارتحال امام در گناباد اشاره و اذعان کرد: یکی از برنامه های مهمی که هرساله در شب ارتحال امام در گناباد برگزار می شود، حضور آحاد مردم در قالب پایگاه های بسیج و به صورت دسته جات عزاداری در میدان امام خمینی (ره) می باشد.

وی ادامه داد: این مراسم هرساله بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و مورد استقبال مردم ولایت مدار گناباد قرار می گیرد و در این مراسم اکثر پایگاه های مقاومت بسیج مناطق شهری و روستایی گناباد برای برپایی آیین بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها