مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان:

کمبود نیرو در بخش خدمات درمانی تامین اجتماعی زنجان

بخش خدمات درمانی تامین اجتماعی در زنجان با کمبود نیرو مواجه است.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۵۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان با اشاره با اینکه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای امسال ارائه خدمات با کیفیت برای بیماران است گفت: در این زمینه با مشکلات کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

علی محمدی با بیان اینکه 20 درصد از خدمات مستقیم مجموعه درمانی را تامین اجتماعی ارائه می‌کند افزود: افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به جامعه هدف نیازمند افزایش نیروی انسانی است.

وی به تعداد بیمارستانهای تامین اجتماعی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی دو بیمارستان با 210 تختخواب در شهرستانهای زنجان و ابهر دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه 4 مرکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی در استان مستقر است عنوان کرد: این مراکز در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 820 هزار نفر از خدمات سرپایی تامین اجتماعی در استان بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: در سال 94، 10 هزار و 100 مورد عمل جراحی انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی خدمات قابل توجهی در بخش درمان به بیماران ارائه می‌کند، تصریح کرد: تامین اجتماعی به عنوان دومین تولیدکننده درمان و نخستین خریدار درمان در کشور محسوب می‌شود.

وی به میزان پرداختی‌هایی که به بیمه شدگان ارائه شده است اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و 500 میلیارد ریال بابت ارائه خدمات به بیمه شدگان پرداخت شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: ارتقا و توسعه کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان و غیر بیمه شده‌های تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات