خبرهای داغ:
سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت:از ابتدای امسال تاکنون 100 گردشکر خارجی از آثار تاریخی و دیدنی این شهرستان دیدن کرده اند.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۶۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

یعقوب زلقی روز یکشنبه به بسیج افزود:این گردشگران از کشورهای کره ، هلند ، ایتالیا و اسپانیای و برخی دیگر از کشورها در سفر به ایران از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان دزفول دیدن کردند.

وی همچنین از سفر یک گروه 9 نفره از گردشگران ژاپنی به دزفول خبر داد و گفت: این گردشگران روز یکشنبه از بافت قدیم،پل باستانی و دیگر آثار باستانی دزفول همچنین رودخانه دز دیدن کردند.
زلقی با اشاره به اینکه این گروه به مدت 2 روز در دزفول اقامت دارندگفت:بازدید از اثر جهانی چغازنبیل در هفت تپه از دیگر برنامه سفر گردشگران ژاپنی می باشد.
وی افزود:با توجه به شرایط آب وهوایی شهرستان دزفول اکثر گردشگران نیمه دوم سال را برای سفر به شهرستان دزفول انتخاب می کنند.
سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول گفت:در سال گذشته بیش از یکهزارو 200 گردشگر خارجی از مناطق تاریخی و طبیعی شهرستان دزفول دیدن کردند.
در ایام نوروز امسال نیز 1،5 میلیون مسافر به دزفول سفر کردند.
پل ساسانی،رودخانه دز،بافت قدیم،آسیابهای آبی به همراه جاذبه های گردشگری و کوهستانی بخش سردشت و شهیون دزفول سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها