خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی؛

تغییر فضای شهرهای استان به سمت نشانه گذاری های مرتبط با شهدا و دفاع مقدس

استاندار گلستان با اشاره به موضوع ایجاد دهکده مقاومت در قالب برنامه های اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید در استان، گفت: باید به گونه اقدام و عمل انجام دهیم که گلستان به عنوان یک مدل مطلوب در سطح کشور مطرح شود
کد خبر: ۸۶۸۵۳۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ,حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان ,اظهار کرد: تعدادی از این طرح ها جزو وظایف و برنامه های روزمره و عادی است و لازم است در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری اجلاسیه چند طرح و برنامه ویژه و بزرگ که بتواند نشان دهنده عظمت کار فداکارانه شهدا باشد، طراحی و اجرا شود.
وی برای طراحی بهتر این دهکده گفت: : باید از بهترین طراحان و مهندسین برای طراحی دهکده مقاومت کمک بگیریم و دانشکده های معماری و مهندسی خیلی می توانند در اجرای این طرح نقش آفرین باشند.
 استاندار گلستان با تأکید به اینکه در قالب اجلاسیه باید با تلفیق اعتبارات و برنامه ها تلاش کنیم ,بیان داشت:باید اقدامات بجا و شایسته در راستای تکریم از شهدا صورت بگیرد و باید منابع مالی که قرار است تامین کننده اعتبارات مربوط به اجلاسیه باشد مشخص شود و نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.
صادقلو ادامه داد: یکی از کارهای موثری که باید تا زمان برگزاری اجلاسیه شهدا انجام داد، تغییر فضای شهرهای استان به سمت نشانه گذاری های مرتبط با شهدا و دفاع مقدس است.
وی با توجه به اینکه می شود از ظرفیت خیرین حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت این پروژه ها استفاده کرد ,گفت:مردم را هم می توان پای کار آورد چون همیشه ستاد های مردمی کمک خوبی برای اجرای این کار بوده اند.  
صادقلو خاطرنشان کرد: باید به گونه اقدام و عمل انجام دهیم که گلستان به عنوان یک مدل مطلوب در سطح کشور مطرح شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها