با اذعان به‌ هدف قراردادن نیروهای ایران و حزب‌الله در جولان

رژیم صهیونیستی یگان ارتباطی با جولان سوریه ایجاد می‌کند

رژیم صهیونیستی قصد دارد برای تسهیل روند درمان شورشیان و تروریست‌های سوری در مرز جولان، یگان ارتباطی جدید ایجاد کند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۰۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، ارتش رژیم صهیونیستی در حال تشکیل یک واحد ارتباطی ویژه جهت مدیریت تماس‌های روبه‌ افزایش با شورشیان و تروریست‌های سوری حاضر در مناطق مرزی شمالی این رژیم است.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از زمان آغاز جنگ در سوریه در سال 2011 تا کنون ارتش رژیم صهیونیستی حدود دو هزار نفر از شورشیان و تروریست‌ها را که به بلندی‌های جولان گریخته بودند، تحت درمان قرار داده است.

این وبگاه صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل ضمن دنبال کردن حضور ایران و حزب‌الله در بخش سوری جولان، با حمله هوایی واکنش نشان داده است.

شبکه 2 تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش می‌دهد که واحد جدید بر پایه واحد «یاکال» مدل سازی شده است. این واحد ارتباطی ارتش صهیونیستی در زمان اشغال جنوب لبنان تاسیس شده بود که در سال 2000 با پیروزی حزب‌الله به پایان رسید.

یاکال عملیات ارتش رژیم صهیونیستی و متحدان جنوب لبنان را هماهنگ کرده و بعنوان رابط ارتش و شهروندانی که در این منطقه تحت کنترل اسرائیل زندگی می‌کردند، فعالیت می‌کرد.

این یگان جدید قصد دارد تا به تسهیل عبور و مرور مجروحان که به احتمال زیاد شورشیان و تروریست‌های درگیر با دولت مشروع سوریه هستند، کمک کرده و ارتش نیز نظارت دقیقتری بر تحولات مرزی خواهد داشت.

مرز سوریه با اراضی اشغالی فلسطین تا حد زیادی در اختیار شورشیان و تروریست‌های «القاعده»، «جبهة النصره» و گردانی وابسته به داعش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار