خبرهای داغ:
رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت هندیجان گفت:به منظورتأمین نیاز مصرفی مردم و کنترول قیمت حدود ۲۰تن شکر در بازار شهرستان هندیجان در حال توزیع است.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۲۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ، جلسه کار گروه تنظیم بازار هندیجان ظهر روز یکشنبه با حضور معاون فرماندار ،رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت ،رییس اتاق اصناف ،رییس اداره جهاد کشاورزی وجمعی از مسؤلان محلی در سالن احتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

خالق شعبانی در این جلسه کار گروه اظهار کرد: با همکاری اتاق اصناف هندیجان ۲۳۰پروانه کسب صنف ها پیگیری که تا کنون ۳۵ پروانه کسب از این صنف آماده صدور شده است.
وی افزود: صنوف  فلافل فروشی ها در سطح شهرستان با همکاری فرمانداری و شهرداری شبکه بهداشت ودرمان  ساماندهی و در کنار ساحلی رودخانه زهره مکانی در نظر گرفته  شده است.

وی بابیان تأمین نیاز   اقلام مصرفی  در ماه رمضان گفت:در قالب طرح ضیافت سهمیه مرغ منجمد ۱۰تن ،گوشت قرمز ۱تن ،برنج ۱۵تن وشکر ۲۴تن با همکاری اداره صنعت ،معدن وتجارت و اداره جهاد کشاورزی با قیمت دولتی پس از تحویل به عاملان در هندیجان توزیع می شود.

شعبانی رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت هندیجان عنوان کرد:برای نظارت بر قیمت اقلام مصرفی و برخورد با متخلفان  سامانه ۱۲۴ فعال و در صورت گزارشات مردمی در ایام ماه رمضان  طبق قانون بررسی و پیگیری می شود.

وی بااشاره به گشت های ویژه ماه رمضان و وساماندهی دست فروشان زولبیا و بامیه در هندیجان بیان کرد:گشت های مشترک بازرسان در ماه رمضان فعال و نظارت کاملی  در بهداشت وقیمت ها خواهند داشت و برای نظم در بازار فروشندگان زولبیا و بامیه با همکاری شهرداری مکانی برای آنها مشخص خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها