خبرهای داغ:

تصادف در جاده هندیجان به دیلم سه مصدوم برجای گذاشت

معاون فرماندار هندیجان گفت:در مسیر جاده هندیجان به دیلم دو دستگاه ماشین پژوه ۴۰۵جدید و ماشین سمند تصادف و سه نفر در این حادثه مصدوم می شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۳۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

امیر علی توسلی در گفت وگو باخبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:این حادثه  تصادف  دودستگاه ساعت ۱۲ظهر در مسیر جاده دو راهی رگ سفید بعد از جاده بوطاهری هندیجان  از روبرو باهم برخورد و به سمت پایین جاده منحرف می شوند.
وی افزود:پس از طلاع مردمی دو آمبولانس مستقر در پایگاه امداد نجات شهید صابری هلا احمر هندیجان و فوریت های پزشکی مستقر در  روستای امام زاده شاه عبدالله ومالکی  در صحنه حاضر می  شوند.

وی بابیان انتقال مصدومین  به بیمارستان گفت:  سه مصدوم از سر نشینان دو دستگاه ماشین پژوه و سمند به علت نزدیکی به بیمارستان این مصدومین با دو آمبولانس به بیمارستان  شهرستان دیلم برای مداوا منتقل می شوند.

توسلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد: علت اصلی حادثه توسط پلیس راه هندیجان در حال بررسی می باشد و از عمده تصادفات به این شکل بیشتر بر اثر سرعت غیر مجاز و بی احتیاطی و خستگی بوجود می آید.

وی بابیان رعایت نکات ایمنی و احترام به مقررات راهنمایی ورانندگی بیان کرد:رعایت به قانون و مقررات راهنمایی ورانندگی  امنیت سلامت هر فردی را تضمین می کند و جاده ها اکثرا پر تردد هستند و احترام به قانون دراصل احترام به قوانین کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها