مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: ۷هزار و ۲۰۰نفر از بسیجیان در باشگاه خبرنگاران بسیج ثبت نام و آموزش خبرنویسی دیده اند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتراسماعیل احمدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بسیج در سالن صالحین سپاه قدس گیلان، بسیج را بسیار گسترده از نظر کمیت و کیفیت عنوان کرد و افزود: کمیت بسیج میلیون ها انسان را شامل می شود و انقلاب اسلامی باید الگوی جهان بشریت شود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی بسیج باید گستره باشد تا مجاهدت بسیجیان را انعکاس دهد، گفت: برای منتشر کردن اخبار پایگاه های مقاومت بسیج، هر حلقه صالحین باید یک خبرنگار داشته باشد.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج با اشاره به جرای طرح باشگاه خبرنگاران بسیج؛ تصریح کرد: این باشگاه از مهرماه 94 کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و 7هزار و 200نفر در این باشگاه ثبت انم و آموزش خبرنویسی دیده اند.
احمدی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج به یک صد هزار نفر خبرنگار افتخاری نیازمند است، خاطرنشان کرد: باشگاه خبرنگاران در راستای جذب، آموزش، انسجام، به کارگیری و نظارت و هدایت فعالیت می نماید.
وی اظهار کرد:ماموریت باشگاه خبرنگاران بسیج پوشش رسانه‌ای تمام عرصه‌های جامعه به ویژه مرتبط با بسیج است.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان این مطلب که مبنای باشگاه خبرنگاران جذب بسیجیانی است که می‌خواهند خبرنگاری کنند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد که خبرنگاران بسیجی یک حداقلی از خدمات خبری را به بسیجیان ارائه کنند کار ارزشمندی صورت گرفته و بدون تردید ما بزرگترین شبکه مردمی جهان را در دست داریم.
وی خبرنگاران را خط مقدم جبهه فرهنگی دانست و اظهار کرد: یک خبرنگار باید مطالعه و علم خود را بالا ببرد.

ارسال نظرات