علی‌رغم گذشت چند سال از تحویل واحدهای فاز ۳ مسکن مهر پردیس، شرکت عمران شهر جدید پردیس با عنوان نصب اطفاء حریق و درب های ضد سرقت برای این واحدها متقاضیان این واحدها را بدهکار تلقی و از آنها طلب میلیونی کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۴۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، فاز 3 مسکن مهر شهر جدید پردیس که سالهاست کار تحویل آنها آغاز شده است، به تازگی شرکت عمران پردیس از متقاضیانی که در این واحدها ساکن شده‌اند خواسته است که بابت نصب درب های ضد سرقت و اطفاء حریق که جزء 17 بند ابلاغی مربوط به مدیر عاملی مهدی هدایت است پرداخت کنند و چنانچه این مبالغ پرداخت نشود تنظیم و صدور سند برای واحدهای آنها انجام نمی شود.

در ابلاغیه جدید به متقاضیان آمده است که برای صدور سند باید مبالغی پرداخت کنید، وگرنه صدور سند انجام نمی‌شود.

یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت عمران پردیس با تأیید دریافت این مبالغ و این مطلب گفت: در زمان مدیرعامل سابق شهر جدید پردیس (مهدی هدایت) ابلاغیه 17 بندی به پیمانکاران ارائه شد که براساس آن ابلاغیه در حال دریافت این مبالغ که جزو خدمات اضافی مثل اطفاء حریق و نصب درب‌های ضدحریق است در حال عمل کردن به آن هستیم.

وی افزود: به هر حال این یک تصمیم کلان است که در دوره مدیرعاملی مهدی هدایت صورت گرفته است و به پیمانکاران ابلاغ شده است، بنابراین فعلاً برای پیشبرد کار از منابع داخلی شرکت هزینه می‌کنیم تا در زمان تنظیم سند این مبالغ که برای متقاضیان متفاوت است از متقاضیان دریافت شود.

به گفته وی، چنانچه متقاضی برگه تسویه‌حساب به او تحویل شد، ما خود را نسبت به امضای صورت‌گرفته از سوی مسئولان شهر جدید پردیس مسئول می‌دانیم و باید آن را اعمال کنیم.

برخی متقاضیان مسکن مهر فاز 3 در تماس با خبرگزاری اعلام می‌کنند که در زمان تحویل واحدهای مسکونی در پایین برگه‌های بند «پ» قرارداد آنها امضای واحد مالی مبنی بر نداشتن بدهی درج شده است.

ارسال نظرات