شهره پیرانی نوشت: با هر کدام از همسران شهدا که شوهرشان مفقود شدند صحبت می‌کنم، با خودم می‌گویم خوش به حالشان، می‌توانند امیدوار باشند که احتمال بازگشت همسرشان وجود دارد ولی خودشان این گونه فکر نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۵۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، پیکر پاک شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل، بعد از یکسال به میهن بازگشت و دوستان و همرزمانش امروز یکشنبه ساعت 18 در معراج شهدای تهران به زیارتش می روند.

در همین رابطه شهره‌ پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد(از شهدای هسته‌ای) با انتشار تصویری از شهید شیردل در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

با هر کدوم از همسران شهدا که همسرانشون مفقودن صحبت می کنم، همیشه با خودم میگم خوش به حالشون! میتونن امیدوار باشن که همسرشون احتمال بازگشتش وجودداره! ولی حکایت خودهمسر و فرزندان مفقودین جداست، همسر شهید شیردل میگفتن تنها ارزوم یک سنگ مزار برای علی اصغر هستش، حتی اگر خالی باشه! بعد از شهادت همسرشون، خانم شیردل با امیر علی میرفتن سر مزار عموی شهیدشون. از امروز شهید شیردل هم مزار و سنگ مزار دارن و امیر علی و مادرش جایی برای رفتن. جایی که از این به بعد میتونن ادرس بدن گلزار شهدا، قطعه.... مثل من هفته ی قبل باید فرمی رو پر میکردم. از جمله مواردی که باید پر میکردم، مشخصات همسر، محل کار، ادرس و...روبروی ادرس نوشتم گلزار شهدای ابدانان.

ارسال نظرات