خبرهای داغ:
به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود
جلسه اجرایی طرح بوستان سلامت با حضور مسئولین اجرایی طرح در سالن فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۹۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه اجرایی طرح بوستان سلامت با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی طرح در سالن جلسات فرمانداری شاهرود تشکیل شد.

در این جلسه سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با تاکید بر ساماندهی فعالیت های فرهنگی در بوستان های شهرستان و طرح بسیج در این راستا که موفق نیز بوده است افزود: با شروع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان، ساماندهی و مدیریت زمان برای استفاده مطلوب فرهنگی ضرورت دارد و طرح بوستان سلامت و تفرجگاههای پاک می تواند درکاهش مشکلات فرهنگی موثر باشد.

وی افزود: بوستان ها و تفرجگاه های حاشیه شهر باید در اجرای برنامه های مناسب فرهنگی بیشتر از گذشته دیده شوند و در این امر نیز باید دقت کرد

هاشمی خاطر نشان کرد: باید مخاطب شناسی کنیم و مطابق نیاز مخاطبان خود برنامه های فرهنگی و مدیریتی را اعمال و اجرا نماییم.

وی تاکید کرد: بهره برداری مناسب از فضای فیزیکی و معنوی مساجد در ایام تابستان و ماه رمضان باید از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مناسب بهره برداری شود.

وی گفت: حضور مسوولان شهرستان در جریان برگزاری این برنامه ها در کنار مردم باعث امیدواری و دلگرمی بیشترمردم و مجریان برنامه ها است و باید در این امر هم دقت لازم از سوی مسئولین شهرستان محقق شود.

سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی جانشین فرمانده سپاه شاهرود گفت: مردم علاوه براینکه از فضاهای تفریحی استفاده می کنند باید زمینه استفاده آنها از سایر برنامه های مفید فرهنگی و هنری نیز فراهم شود.

وی افزود: برای افزایش بصیرت مردم در فضاها و تفرجگاههای عمومی برنامه های بصیرتی و مناسب آنان اجرا شود.

یارمحمدی ادامه داد: طرح بوستان سلامت سابقه اجرای پنج ساله داردو در بوستان های گوناگون شاهرود مانند شهدای محراب ،کودک ،بلوار و شهرک ولیعصر (عج)، حدود 90شب برنامه های متنوع فرهنگی متناسب با نیاز مخاطبان گرو های سنی حاضر در این پارک ها اجرا گردیده است.

وی با تاکید بسیج بر امر برنامه های فرهنگی عنوان کرد: بسیج در امر اجرای برنامه های فرهنگی پیشقدم است و از همه درخواست همکاری دارد و نیاز شهرستان را در این امر ما می طلبیم و نیاز داریم که همه در این امر توجه داشته و دخیل باشند.

احمد خرم معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شاهرود در این نشست بر هم افزایی بیشتر دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان در عمق بخشی بیشتر به فعالیت های فرهنگی هنری در این ایام تأکید کرد و گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی باید مطالبات و نیاز های مردمی همان منطقه نیز لحاظ شود.

وی ساماندهی و هدایت برنامه های فرهنگی را با جهت رفع آسیب های اجتماعی شهرستان شاهرود مانند طلاق ،بیکاری ،مواد مخدر و مشروبات الکلی و فضای مجازی خواستار شد.

خرم ادامه داد: سطح دسترسی مردم در برنامه های فرهنگی در نقاط دور افتاده و حاشیه ای شهرستان شاهرود به صورت یکنواخت باید فراهم شود.

در این نشست ،کارشناسان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان پیرامون چگونگی هماهنگی و تقویت بیشتر فعالیت های فرهنگی تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها