خبرهای داغ:
رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: پیش بینی می شود بیش از6 هزار نفر از استان سمنان برای روز ارتحال امام ثبت نام کنند که به قطع بیش از 2هزار و 500 نفر آن از بانوان هستند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۷۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، عفت دیابی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال در ثبت نام افراد آمار به روز جمع آوری می شود و تا دیروز حدود 1هزار نفر خواهر و برادر ثبت نام شده اند که می توان گفت 500 نفر آن خواهر است

وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود حدود 5هزار نفر از استان سمنان برای روز ارتحال امام ثبت نام کنند که به قطع بیش از 2هزار و 500 نفر آن خواهر هستند.

رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان در خصوص روز و ساعت های حرکت در استان اظهار کرد: حرکت روز 13و14 است که بسته به مسافت متفاوت است مثلا دامغان و شاهرود و میامی و سمنان و مهدیشهر شب روز13 و سرخه و آرادان و گرمسار صبح روز 14 حرکت می کنند.

دیابی ساعت های حرکت از میامی و دامغان و شاهرود را 10 شب و سمنان و مهدیشهر را 12 شب و سرخه و آرادان و گرمسار را 4:30 صبح اعلام و تصریح کرد: بین 6 تا 7:30 صبح همه در پارکینگ استان سمنان مرقد امام (ره) هستند.

وی در خصوص هزینه های برنامه ارتحال امام(ره) گفت: هزینه ها به صورت قطعی نیست. امسال به سبب این که طرح غرامت سپاه از 400 تومان به 1000 تومان افزایش یافته است و خدمات را به دو برابر افزایش داده اند و این هزینه علاوه بر بیمه ایران است که در روز 13 و 14 همه زائران حرم امام را بیمه کرده است می باشد و بسته به مسافت، هزینه ها در هر شهرستان متغیر است.

رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان مکان های ثبت نام خواهران را پایگاه ها و مساجد خواند و بیان کرد: به دلیل این که مردم تقریبا در دقیقه 90 تصمیم می گیرند ما تا روز حرکت ثبت نام می کنیم و آمار در شب حرکت قطعی می شود.

دیابی در خصوص اطلاع رسانی به مردم تصریح کرد: یکی از اعضای فعال مراسم ارتحال امام کمیته اطلاع رسانی است که مسئولیت آن را صدا و سیما برعهده دارد. صدا و سیما با پخش آگهی و تیزر اطلاع رسانی می کند و عموما مساجد و پایگاه های مقاومت را به عنوان مکان ثبت نام اعلام می کند، همچنین از طریق مساجد و پایگاه ها نیز به نمازگزاران و مسجدی ها اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها