خبرگزاری بسیج: محمد چگینی متولد ۱۳۶۵ و اهل شهرری است. او فعالیت در عرصه هنر را از سال ۱۳۷۹ با نمایش کودک و اجرای نمایش مذهبی نوای غمگین مدینه آغاز کرد. پس از گذشت چند سال، استعداد خود را در عرصه موسیقی، شعر و ترانه و خوانندگی یافت و این رشته را پی گرفت. نتیجه تلاش او، تولید و اجرای چندین قطعه موسیقی بوده که برای مردم تهیه کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۷۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از؛ علی رسولی مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، چگینی در درباره اولین حضور خود در عرصه هنر گفت: شروع فعالیت هنری من از سال ۱۳۷۹با اجرایی در نمایش تئاتر آغاز شد و ادامه پیدا کرد . در چندین نمایشنامه ایفای نقش کردم. تئاتر و بازیگری برای من احساس زیبایی دارد و به نظر من می توان یک حس درونی و نزدیک از دنیا های مختلف از گذشته تا به حال و شخصیت های گوناگون را پردازش کرد و خلاقانه یک ارتباط حسی با مردم خوب و خوش ذوق میهنمان برقرار کرد.

  وی در ارتباط با چگونگی حضور خود از عرصه تئاتر به موسیقی خاطر نشان کرد: تئاتر و بازیگری همیشه به من حس خوبی داده چون از نزدیک و زنده می توان با مخاطب ارتباط بر قرار کرد و تاثیر گذاری بالایی دارد و جا دارد به همه هنرمندان و اساتید که در عرصه تئاتر، سینما و موسیقی فعالیت می کنند، خدا قوت و خسته نباشید عرض کنم. الان هم در حال حاضر در عرصه موسیقی فعالیت می کنم و به لطف خدای مهربان چند قطعه خواندم و به یاری پروردگار، قطعاتی شعر، دلنوشته و ترانه هم نوشته ام که در کار هایی که خوانده شده موجود است، مثل آهنگ "وقتی که دلگیری"، دکلمه "رودخونه دل" و "دلنوشته آقا" که متعلق به آقا امام زمان (عج) است. انشاالله که بتوانم با دعای خیر مردم خوبمان و یاری خدا، خدمتی کرده باشم.

این هنرمند اظهار داشت: هنر و هنر نمایی یک هدیه از سوی خدای متعال است که به همه انسانها عطا کرده، اما باید شناخته و به نمایش گذاشته شود. مانند: هنر محبت، مهربانی، دوست داشتن و بخشش. موسیقی، شعر و بیان آن، یک هنر احساسی است که از لطف پروردگار ممنون هستم که این موهبت را به بنده هم عطا کرده است.

 چگینی افزود: علاوه بر کارهایی که نام بردم، یک قطعه موسیقی هم به اسم "انتظار" در حال تولید دارم که خوانندگی آن را بر عهده دارم. شعر این آهنگ از  بابک صحرایی است و برای او هم آرزوی سلامتی دارم.

آهنگ "دفتر" از کارهای علی رضا سیاح، "وقتی که دلگیری" شعر و ملودی از خودم و تنظیم کننده آهنگ از رضا خاجویی، "انتظار" با شعر بابک صحرایی، آهنگ امیر عباس حسن زاده و تنظیم میلاد اکبری و با صدای بنده و همچنین دکلمه "رودخونه دل" تاکنون تولید شده است.

 

  

ارسال نظرات