رئیس پارک علم و فناوری لرستان از پیگیری ارتقاء پنج شرکت فن آور تحت حمایت پارک علم و فناوری لرستان به شرکت دانش بنیان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۸۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، شاکرمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری لرستان شش پروژه اقتصاد مقاومتی را در سال 95 اجرا می کند، گفت: در این راستا امسال پنج شرکت فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری لرستان به شرکت دانش بنیان ارتقاء می یابند.

وی با اشاره به اینکه طی پنج سال اخیر 13 شرکت دانش بنیان که برخی از آنها نوپا و برخی نیز تولیدی هستند در استان لرستان موفق به اخذ مجوز شده اند، افزود: هدف گذاری ما بر روی اخذ مجوز 15 شرکت دانش بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه راه اندازی دو مرکز رشد در الیگودرز و دورود نیز در حال پیگیری است گفت: تعامل خوبی با دانشگاه آزاد الیگودرز برای راه اندازی مرکز رشد این شهرستان برقرارشده است و در این راستا تفاهم نامه ای را با این دانشگاه منعقد کرده ایم.

شاکرمی اظهار کرد: در شهرهای خرم آباد، نورآباد و بروجرد مراکز رشد راه اندازی شده اند؛ البته شعبه دوم مرکز رشد خرم آباد نیز که شعبه اول آن در اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای استان مستقر است در دانشگاه لرستان راه اندازی می شود.

وی راه اندازی مراکز شکوفایی و خلاقیت در شهرستانهای پلدختر و کوهدشت را نیز از دیگر اولویت های پارک علم و فناوری لرستان برشمرد و افزود: تکمیل ساختمان اداری پارک علم و فناوری لرستان که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز از اولیویت های سال 95 پارک است.


ارسال نظرات