دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروزی‌های درخشان به ویژه در برهه دفاع مقدس جز با عزم ملی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که در اندیشه های امام(ره) ریشه داشتند، ممکن نبود.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۰۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده با اشاره به اینکه باید صفات و ویژگی های امام  خمینی(ره) به نسل آینده منتقل شود، گفت: امام (ره) مصلحی بزرگ و رهبر حکیمی بود که نه در شعار، بلکه در عمل معرف و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش‌های برخواسته از مکتب حسینی بود و باید با برنامه‌ریزی دقیق و هنرمندانه ابعاد زندگی و شخصیت حضرت امام (ره) را به این نسل و نسل‌های آینده منتقل کرد.
وی ادامه داد:دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروزی‌های درخشان به ویژه در برهه دفاع مقدس، فتوحات بزرگی همچون شکست حصر آبادان، فتح خرمشهر و عبور از گذرگاه‌های خطرناک سیاسی، امنیتی، اقتصادی جز با عزم ملی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که در اندیشه های امام(ره) ریشه داشتند، ممکن نبود.
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: نامگذاری سال 1395 به نام "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نشانگر آن است که برای تداوم انقلاب اسلامی و پاسداری و حراست از خون شهیدان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به اندیشه و راه امام خمینی(ره) هستیم.
دبیر قرارگاه شهید فهمیده ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تحریم های چندین ساله بعنوان الگوی موفق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی حرکت های خوبی را آغاز کرده است و باید آن را به بهترین شکل ممکن ادامه دارد و همه این ها مرهون تفکر و اندیشه والا و پویایی است که امام راحل بنیان گذاشت و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) آن را به شایستگی تداوم و تعمیق بخشید.
ارسال نظرات