خبرهای داغ:
فرزند شهید فرشاد حسونی‌زاده گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت این شهید مدافع حرم آیین گرامیداشتی در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

ناصر حسونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده از شهدای مدافع حرم خوزستان آیین یادبودی در اهواز برگزار می‌شود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: این برنامه روز دوشنبه دهم خرداد ماه امسال مقارن با 23 شعبان المعظم سال 1437 هجری قمری از ساعت 21 آغاز می‌شود و مردم خانواده‌های معظم شهدا یاد این شهید مدافع حرم اهواز را گرامی می‌دارند.

فرزند شهید فرشاد حسونی‌زاده اضافه کرد: آیین گرامی‌داشت سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده در کنار مزار شهید واقع در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهدای مدافع حرم انجام می شود.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های آیین گرامی‌داشت سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده پرداخت و بیان کرد: در این برنامه حجت‌الاسلام شیخ عباس انصاری سخنرانی خواهد کرد و زیارت عاشورا نیز قرائت می شود.

حسونی‌زاده عنوان کرد: همچنین در این برنامه حجت‌الله جلالی و سعید بنی‌طرف به مداحی و شعرخوانی می‌پردازند و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) در دهمین روز از خردادماه سال 1344 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان در جنوب استان خوزستان به دنیا آمد.

این شهید والامقام در روز دوشنبه 20 مهرماه سال 1394 همزمان با چهارم محرم الحرام 1437 به همراه شهید مجید مختاری‌فر (حمید مختاربند) در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

برادر دیگر شهید حسونی زاده نیز به نام شهید فرامرز حسونی زاده نیز در دوران دفاع مقدس و در سال 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها