خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

ماموریت فرماندهان پایگاه در حیطه کارشان باید ماموریت انقلابی واسلامی باشد

کد خبر: ۸۶۸۵۶۴۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از گلستان در همایش فرماندهان حوزه های مقاومت استان گلستان فرمانده سپاه نینوا  گفت: ماموریت فرماندهان پایگاه در حیطه کارشان باید ماموریت انقلابی واسلامی باشد وسطح توقع پایگاه ها به نحوی باشد تا با کمترین نیرو وامکانات بهترین کیفیت را ارائه دهند .
وی در ادامه  افزود: قاعده وچارچوب این انقلاب کار صادقانه وبرای  رضای خدا انجام دادن است که این موضوع اصول و مبانی کار سپاه پاسداران است وفرماندهان حوزه های مقاومت باید با شوق انقلابی و اسلامی در حوزه ها و پایگاه  به امورات  رسیدگی کنند تا جوانان مومن و حزب اللهی به صورت داوطلبانه در پایگاه های مقاومت حضور به هم رسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خوداذعان کرد: فرماندهان حوزه ها باید به عنوان خدوم مردم در قسمت کاری خود باشند ونباید در درون  حوزها وپایگاه ها دورغ ،نفرت ،سخنان غیر دینی واخلاقی بحث شود زیرا که پایه های آن پایگاه را سست خواهد کرد.
وی در پایان به پنج نکته مهم ازسخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: جنگ نظامی احتمالش ضعیف است ، جهاد کبیر مصداقش تبیعت نکردن از دشمن است ، میدان جهاد کبیر، اقتصاد ،سیاست ،فرهنگ ،هنر میباشد، راهکارهای عملیاتی امروز برای تحقق در این جنگ، روشنگری لازم است ، ذهن ها را به اعماق حقایق ومسائل برسانیم و تحقق این عملیات ها وشعار ها، این انقلاب را حفظ خواهد کرد اشاره نمود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار