در محضر بنیان گذار کبیر انقلاب/3

مى خواستند که ما را از استقلال بیرون بیاورند و به دامن آمریکا بیندازند

آن روزى که این جوانهاى بیدار عزیز ما این لانه جاسوسى را گرفتند، این شیاطین به دست و پا افتادند. یکى گفت که اینها خط شیطان هستند و دنبال این کردند که ما الآن اسیر آمریکا هستیم .
کد خبر: ۸۶۸۵۶۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، در سومین سری از مجموعه بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره)، بیانات ایشان در خصوص اینکه عده ای قصد ارتباط گرفتن با آمریکا را دارند را در ادامه می آوریم، امام راحل فرمودند: اینها ماها را همیشه با این مسائل مى ترسانند. دست به آن نزنید که نخواهد شد، غیر از آمریکا کارى نمى تواند بکند، غیر از فرانسه و نمى دانم چى نمى توانند بکنند. در صورتى که ثابت کردند جوان هاى ما و کارمندهاى ما و همه اشخاصى که در این امور مربوط هستند،. به اینکه : نه ، آن کارهایى که آنها ممتنع مى دانند، اینجا ممکن است و ما باید این را راهى باز کنیم براى کارهاى بزرگتر. نترسیم از مطلب که ما نمى توانیم بکنیم . نخیر میتوانیم بکنیم .(1)

آن روزى که این جوانهاى بیدار عزیز ما این لانه جاسوسى را گرفتند، این شیاطین به دست و پا افتادند. یکى گفت که اینها خط شیطان هستند و دنبال این کردند که ما الآن اسیر آمریکا هستیم . نه اینکه نمى فهمیدند که نه ، اسیر آمریکا نیستیم ، مى خواستند که ما را از استقلال بیرون بیاورند و به دامن آمریکا بیندازند و قضیه گرفتن این محل جاسوسخانه ناگوار بود براى آنها، براى اینکه پرونده هاى اینها هم ظاهر مى شد، پیدا مى شد این پرونده ها. اینهمه کوشش براى اینکه اینها - را رها کنید بروند، ما در گرو آمریکا هستیم ، اینها را بگذارید بروند اینها این جوانهاى عزیز ما که مى گفتند ما در خط اسلام هستیم ، مى گفتند به آنها که شما در خط شیطان هستید، خوف این بود که این پرونده ها ظاهر بشود و این چهره هائى که قالب زدند خودشان را، این چهره ها معلوم بشود که چطور اشخاصى بودند.(2)

پی نوشت ها:
(1): صحیفه نور، جلد: 18، ص : 116، در جمع رئیس جمهور، وزیر نفت و کارکنان وزارت نفت ، تاریخ سخنرانى : 30/6/62
(2): صحیفه نور، جلد: 15، ص : 68، در جمع خانوده هاى شهدا در 7 تیر و اعضاى دفتر مرکزى حزب جمهورى اسلامى ، تاریخ سخنرانى : 13/4/60

ارسال نظرات