خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان:

آمادگی کانون استان اصفهان برای برگزاری کلاس های ویژه فصل تابستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:کانون تنها نهادی است که به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تمامی ایام سال برنامه های مختلفی را برگزار میکند و در فصل تابستان بر تنوع و تعداد این فعالیت ها افزوده می شود .
کد خبر: ۸۶۸۵۶۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حامدعسگری فر بیان کرد: در سال های اخیر، همزمان با آغاز فصل تابستان 2 یا 3 فعالیت جدید را به کودکان و نوجوانان عرضه کرده ایم که برای نمونه می توان به پویا نمایی،محاسبات ریاضی،فیلم سازی،رباتیک و الکترونیک اشاره کرد.

نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، عکاسی، فیلم سازی برای نوجوانان ،نمایش عروسکی عناوین فعالیت های دیگری بودند که مدیر کل از برگزاری آن ها در تابستان خبر داد و افزود:در بخش ادبی کانون نیز کلاس های مهارت های خواندن و نوشتن، خلاقیت ادبی،آشنایی با متون کهن،کارگاه شعر و داستان و... با هدف آشنایی نوجوانان با ادبیات ایران زمین در مراکز 60 گانه استان از سوی مربیان کانون صورت خواهد گرفت.

مدیر کل کانون،نجوم و فعالیت های علمی را از فعالیت های مورد علاقه کودکان و نوجوانان دانست و ادامه داد:کانون پرورش فکری تمامی تلاش خود را جهت انجام باکیفیت برنامه های مرتبط با اوقات فراغت به ویژه در تابستان صورت می دهد که در این راه از مربیان مجرب و آموزش دیده در مراکز 60 گانه کانون استان اصفهان بهره می گیرد.

عسگری فر با اشاره به ویژگی های رفتاری مربیان گفت:کودکان و نوجوانان از مربیان خود الگو می گیرند و این موضوع اهمیت نحوه برخورد و رفتار مربیان در ساعت های حضور در مراکز کانون را نشان می دهد.

ارسال نظرات