حمید رضا
کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ایلام/
نشست روشنگری و بصیرتی آسیب ها و چالش های دجالوراه در سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۰۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج؛ نشست روشنگری و بصیرتی در خصوص آسیب ها و چالش های دجالواره با حضور 70 نفر از هنرمندان بسیجی در حسینیه صاحب الزمان(عج) سپاه ناحیه ایلام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید علی رستم پور مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ایلام به چندمورد از شبکه و برنامه های ماهواره اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق شبکه های ماهواری و برنامه های مبتذل می کوشد تا بنیان خانواده های ما را از بین ببرد و هویت دینی فرهنگی جامعه راهدف قرار داده تا قشر جوان ما را گمراه نماید.

وی در ادامه افزود: دجال واره سابقه چندین ساله ای در زندگی انسان ها دارد، اما امروزه دجال واره فرهنگ و اصل افراد را هدف قرار داده است و این کار دشمن است که می خواهد فرهنگ و اصالت جامعه ایران را دست خوش تغییرات کند.

سید علی رستم پور در پایان این نشست گفت: ارتقاء دادن سواد رسانه ای مردم اولین قدم در مبارزه با تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره ای است.

آموزش های رسانه ای و ارتقا سواد رسانه ای در لایه های متنی جامعه یک نیاز و ضرورت برای فرهنگ، سیاست و امنیت ملی جامعه محسوب می شود. در نظام آموزش و پرورش، در رسانه ملی، در مطبوعات و از طریق نگارش کتاب های گوناگون باید سواد رسانه ای مردم و حتی نخبگان ما ارتقا یابد.
ارسال نظرات