عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: عوامل زیادی هستند که در روند رو به رشد طلاق در جامعه ما تاثیر گذاشته اند باید تلاش همه جانبه ای از سوی مسئولان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۳۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: عوامل زیادی هستند که در روند رو به رشد طلاق در جامعه ما تاثیر گذاشته اند.

وی افزود: در حال حاضر خانه های مجردی پدیده ای است که نیروی انتظامی بارها در این زمینه هشدار داده و از مواردی است که باعث افزایش میزان طلاق شده لذا انتظار می رود تلاش همه جانبه ای از سوی مسئولان صورت گیرد.

شاکری گفت: متأسفانه میزان بالایی از رمان های فاسد که اساساً خانواده را نشانه گرفته در جامعه ما منتشر شده که وزارت ارشاد باید با این مسائل برخورد کرده و توجه بیشتری داشته باشد چرا که با تغییر فرهنگ و زیر سوال رفتن ارزش ها بنیان خانواده ها نیز متزلزل می شود.

وی با اشاره به تأثیرات سوء محتوای جشنواره فیلم، تئاتر و به ویژه در بحث کتاب و انتشار رمان های غیراخلاقی بر خانواده و ازدواج سالم گفت: خیانت های چند وجهی پدر به فرزند، زن به شوهر و مواردی از این دست زیاد شده که لازم می دانیم وزارت ارشاد و رسانه ملی برای برخورد با این مسائل برنامه ریزی و توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات