مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با «بسیج» تشریح کرد
تیرآور خاطرنشان کرد: دولت محترم منتقدین را بیسواد و بی شناسنامه خطاب می کنند و رهبری رسما اعلام موضع کرده و اعلام نمودند توهین به منتقدین خلاف تدبیر است.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۳۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
زهرا تیرآور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره تقدیر امام خامنه ای از دومین نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست و تقبیح آن توسط ظریف گفت: وقتی خبر تقدیر رهبری را شنیدم، یاد این نکته افتادم که تا چه موقع باید عدم همسویی دولت و رهبری نظام ادامه داشته باشد؟

وی افزود: رهبری به عنوان سکاندار کشتی پر افتخار انقلاب اسلامی، با هر سخن و با هر تایید خود تاکیدی می کنند بر آنچه که باید باشد و آنچه که باید به عنوان موضع انقلاب در نظر گرفته شود؛ گاهی اوقات مانند ماجرای نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست، نهی می کنند از آنچه که موضع دولت هست.

تیرآور خاطرنشان کرد: وزیر محترم خارجه از نمایشگاه هولوکاست انتقاد می کنند اما رهبری آن را تایید می نمایند؛ البته این اظهارنظر آقای ظریف درباره ی مسأله هولوکاست کمی قابل تامل شده است زیرا ایشان در بدو ورودش به وزارت خارجه نیز یک بار فرضیه اثبات نشده هولوکاست را بی ارزش دانستند؛ منظور، جمله معروف ایشان این است که گفتند آن کس که هولوکاست را نهی میکرد امروز رفته است؛ سوال این است آیا بزرگترین دلیل صهیونیست ها برای کشتار مردم فلسطین بی ارزش است؟

وی افزود: باید این تایید رهبری را در ادامه روند عدم همسویی دولت  دانست؛ دولت محترم منتقدین را بیسواد و بی شناسنامه خطاب می کنند و رهبری رسما اعلام موضع کرده و اعلام نمودند توهین به منتقدین خلاف تدبیر است؛ جای دیگر دولت، عاشورا را محل مذاکره معرفی کردند که مجددا رهبری موضع گرفتند عاشورا درس مذاکره نبود و...

تیرآور تصریح کرد: دولت یازدهم یک جا آب خوردن را هم در گروی مذاکره می بینند که رهبری بازهم موضع می گیرند و می گویند که گره زدن همه نیاز ها به برجام صحیح نیست و راه پیشرفت صرفا اتکا به درون است و نگاهی خوشبین به مذاکرات با آمریکا نباید داشت.

وی ادامه داد: دولت در مقابل بازداشت تفنگداران آمریکایی سکوت می کند، در حالی که رهبری برای تقدیر و تشکر از نیروی دریایی، آنها را به حضور می پذیرند و به گرمی از آنان استقبال می کنند. مجددا سوال می شود که این عدم همسویی دولت با رهبری تا چه زمان ادامه خواهد داشت؟
ارسال نظرات