بیانیه سپاه کربلا به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره)
سپاه کربلا در حفظ و صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی استوار ایستاده است و در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان ذره ای به بدخواهان و کینه توزان اعم از دشمنان داخلی وخارجی اجازه عرض اندام نخواهد داد.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۶۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، روابط عمومی سپاه کربلا به مناسبت گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه خرداد هر سال یادآور حوادث بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم استبداد و استکبار و برقراری جمهوری اسلامی محسوب می شود.

در فرایند انقلاب اسلامی می توان مبدا و نقطه آغازین انقلاب اسلامی را قیام 15 خرداد سال 42 دانست که پس از پانزده سال مبارزه و مقاومت با لطف و عنایات الهی و همت مردم تحت رهبری حضرت امام(ره) فجر انقلاب دمیده شد و رژیم طاغوت سرنگون و پرچم اسلام با دستان رهبری فرزانه و بیدارگر جهان در کشور ایران به اهتزاز در آمد . رهبری پیامبرگونه، ناخدایی کشتی انقلاب را به عهده گرفت و این کشتی را از تلاطم امواج سهمگین دشمنان اسلام و بیگانگان نجات داده و به ساحل مقصود رسانده است.

حضرت امام(ره) به عنوان کانون هدایت و خط دهی انقلاب اسلامی دارای ویژگی هایی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری این خصلت ها به تنهایی کافی بود از یک فرد، انسانی بزرگ بسازد.

حضرت امام (ره) نظریه ولایت فقیه که محوری ترین و مهم ترین پایه و اساس نظام سیاسی اسلام در عصر غیبت امام زمان(اروحنا له فداه) است را تبیین و تشریح کرد و با اعتقادی راسخ به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

نظریه ای که در سال های پایانی قرن بیستم جهان را در بهت و حیرت باورنکردنی فرو برد و توانایی اداره امور جامعه توسط دین را برهمگان آشکار ساخت.

حضرت امام(ره) با تکیه بر این اندیشه علیرغم میل همه قدرت های استکباری و استعماری دنیا،توانست نظام ولایی را درایران برپا و سایر دیدگاه ها و نظریات سیاسی همچون لبیرال دموکراسی و کمونیزم را با چالش جدی مواجه کند. استدلال این مرد بزرگ به قدری قوی و محکم بود که نه تنها این نظریات باطل را به چالش کشید بلکه مخالفت هایی که از سوی برخی ها مطرح می شد ، نتوانست امام(ره) را از مسیر انتخاب شده منصرف و یاحتی سست کند. لذا امام با قاطعیت به دنیا فهماند که دین از سیاست جدا نیست و می توان بر اساس آموزه های اسلام نظام سیاسی کارآمد تشکیل داد.

امروز که در داخل، متاسفانه برخی ها برای بهبود اداره امور کشور دم از رابطه با آمریکا می زنند، باید با مرور اندیشه های استکبارستیز امام خمینی(ره) به این هشدار امام(ره) توجه کنند که فرمودند؛ با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرتها آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند.

و اگر قرار است جامعه به استقلال اقتصادی و دستیابی به مرز قابل قبولی از خودکفایی دست پیدا کند تنها با حمایت از تولید داخل، خودکفایی و قطع وابستگی به خارج، جلوگیری از واردات بی رویه کالا و تکیه اقتصاد بر توان مردم و ظرفیت داخلی که چهار اصل مدیریت اقتصادی از نگاه امام خمینی (ره) است که البته خود از مهمترین سیاستهای اقتصاد مقاومتی هم بشمار میآید ؛می تواند جلوی نفوذ همه جانبه دشمن در ضربه زدن به پیکره این ملت ولایی را گرفت.

این مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود که اثبات نمود با پشت کردن به ابرقدرت های شرق و غرب و نظام سلطه ، دین می تواند اداره امور جامعه را تضمین و به تمام نیازهای مادی و معنوی انسان پاسخ دهد و در واقع انقلاب اسلامی محصول تلاش رهبری دینی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری، حضرت امام(ره) آن را از متن دین و فقه سیاسی اسلام استنباط کرده و امروز پس از گذشت سه دهه از پیروزی نظام سیاسی مبتنی بر حاکمیت دینی و نظام ولایی کشور علیرغم تمامی دشمنی ها و فتنه های دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی و در راس آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل ، انقلاب اسلامی تحت رهبری خلف صالح آن پیر جماران ،ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (حفظه الله)به سوی کمال در حرکت است تا ان شاء الله پرچم این حکومت اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین یاد و خاطر شهدای قیام 15 خرداد با تجدید عهد و پیمانی راسخ با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، پاسداری از ارزش ها که در راس آن ولایت مطلقه فقیه قرار دارد را وظیفه ذاتی خود دانسته و در حفظ و صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی بیدار و استوار ایستاده است و در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان ذره ای به بدخواهان و کینه توزان اعم از دشمنان داخلی وخارجی اجازه عرض اندام نخواهد داد.

همانطور که تاریخ گواه آن است دیار علویان در طول مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و 8 سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید درخط مقدم بوده است ، امروز نیز در جبهه مقاومت در سوریه تاکنون با تقدیم 30 شهید مدافع حرم و حریم اهل بیت به دنبال برافراشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی برای زمینه سازی آخرین منجی جهان بشریت حضرت بقیه الله (ارواحنا له فداه) است ، وگوش به فرمان فرماندهی کل قوا تا دست آمریکا و رژیم صهیونیستی را از منطقه و از سر ملت های مظلوم کوتاه نکند از پای نخواهد نشست.

روابط عمومی سپاه کربلا مازندران


ارسال نظرات
پر بیننده ها