مدیر آموزش و پرورش نیر:

ریشه کنی بیسوادی نیازمند عزم ملی مسئولین و مردم است

ایجاد انگیزه در بین سواد آموزگاران و برقراری رابطه عاطفی با این عزیزان و تعامل سازنده باید از خصایص و ویژگیهای آموزش دهندگان سواد آموزی باشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۷۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، کارگاه آموزشی توجیهی آموزش دهنگان بخش غیر دولتی نهضت سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر با دعوت از معلمان مجرب منطقه و استفاده از تجربیات این عزیزان در بحث توانمند سازی آموزش دهندگان سواد آموزی و نحوه کلاسداری و توجیه کتب دوره سواد آموزی برای آنان ، در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

مظهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با حضور در این کارگاه از آموزش دهنگان بخش غیر دولتی سواد آموزی شهرستان در مناطق محروم منطقه قدردانی کرده و ریشه کنی بیسوادی را نیازمند عزم ملی مسئولین و مردم برشمرد و گفت : ایجاد انگیزه در بین سواد آموزگاران و برقراری رابطه عاطفی با این عزیزان و تعامل سازنده باید از خصایص و ویژگیهای آموزش دهندگان سواد آموزی باشد.

ربعلی مظهری برنامه محوری، مشارکت جویی و توانمندسازی آموزش دهندگان و عملی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی در بحث سواد آموزی را از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش شهرستان نیر در بحث سواد آموزی شهرستان در سال 95 عنوان کرد.

ارسال نظرات