فرماندار نیر از راه‌اندازی بازارچه‌ ویژه‌ی عرضه‌ی محصولات بانوان در منطقه گردشگری بولاغلار نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۵۸۳۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر اظهار داشت: این بازارچه با هدف ایجاد اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات بانوان توانمند در محل منطقه توریستی بولاغلار نیر دایر خواهد شد.

وی اظهار کرد: ایجاد بازارچه ‌های فصلی و دایمی برای فروش محصولات تولید شده توسط بانوان موضوع مهمی است که باید در دستور کار دستگاه‌ های ذیربط قرار بگیرد.

احمدی به ایجاد بانک اطلاعاتی زنان توانمند کارآفرین شهرستان اشاره کرد و گفت: بانوان توانمند می توانند با مراجعه به بانک های عامل برای توسعه کارگاههای خود تسهیلات دریافت کنند.

وی بیان کرد: با تشکیل بانک اطلاعات از زنان توانمند و کارآفرین و با بررسی امکانات ، منابع و پتانسیل های شهرستان چگونگی ایجاد فرصت های شغلی را برای بانوان شناسایی و با تشویق سرمایه گذاران و مدیران برتر برای سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه اقتصادی و از جمله در بخش تعاونی ها فراهم می شود.

فرماندار نیر افزود: دنبال بومی سازی مشاغل از طریق شناسایی فرصت های منطقه ای و ایجاد برندهای شهرستانی از محصولات و تولیدات منطقه هستیم.

وی گفت: سازمان‌ های مردم‌ نهاد می‌توانند کمک شایانی به بهبود وضعیت بانوان سرپرست خانوار کرده و با توجه به ظرفیت بالایی که دارند انتظار می ‌رود در سال جاری شاهد تشکیل تعدادی از این نوع سازمان‌ ها باشیم.

ارسال نظرات