خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سروستان:

امام خمینی (ره)مصداق بارز انسان کامل در عصر ماست

سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی گفت: امام خمینی(ره) روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در مردم ایران زنده کرد
کد خبر: ۸۶۸۵۸۶۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه بسیج  سروستان ضمن گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) از یک سو روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در مردم ایران زنده کرد و از سوی دیگر الگوی ماندگاری انقلاب اسلامی و دیگر انقلاب هایی که با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران قیام کردند، است.

سرگرد پاسدار احمدی تصریح کرد : امام خمینی (ره) گوهری بود که تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و تا امروز هم خلف صالح ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله) با پیروی از راه آن امام سفر کرده به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی راه ایشان را در پیش گرفته اند.

وی امام خمینی(ره)را مصداق بارز انسان کامل در قرن حاضر توصیف کرد و اظهار داشت:سیره امام خمینی(ره) توجه به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم بود و به این دلیل باید کوشید تا امام خمینی(ره) در جامعه بیشتر شناخته شود و عمق شناخت از امام خمینی(ره) افزایش یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و بصیر این شهرستان در طول سالیان گذشته و شرکت در این مراسم بزرگ معنوی اظهار داشت: حضور پرشور مردم این خطه شهید پرور در مراسم گرامیداشت رحلت جانگداز آن امام همام در طول سالیان گذشته نشان از عشق و ارادت آنان به پیر و مراد خود و تاکید بر پشتیبانی کامل و همه جانبه از اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد و دستاورد حضور در این مراسم، تجدید میثاق  با آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه این مطلب افزود: کاروان 250 نفری عاشقان  روح الله در قالب 6 دستگاه اتوبوس و چندین دستگاه خودرو امداد پشتیبانی و با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله؛ بسیجیان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، خانواده ها معزز شهداو ایثارگران،فرهنگیان و... در تاریخ 12خرداد ماه از جلو ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، سروستان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

سرگرد احمدی در پایان این گفتگو افزود:علی رغم عدم همکاری نهادهای مسئول در سطح شهرستان انشاالله مراسم سالگرد ارتحال امام با شکوه هرچه تمام تر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان بر گزار خواهد شد که جزئییات آن متعاقبا به اطلاع مردم شهید پرور و انقلابی سروستان خواهد رسید
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار