حجت الاسلام و المسلمین علی سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل تمرینات تیم ملی والیبال نشسته با ملی پوشان دیدار کرد
کد خبر: ۸۶۸۵۹۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

حجت الاسلام و المسلمین علی سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس  شورای اسلامی با حضور در محل تمرینات تیم ملی والیبال نشسته با ملی پوشان دیدار کرد.

در این دیدار سلیمی ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان جمع ملی پوشان تیم والیبال نشسته گفت: خوشحالم که این توفیق حاصل شد تا در میان شما ملی پوشان عزیز باشم. رشته والیبال نشسته از جمله رشته هایی است که برای کشور افتخار آفرینی های زیادی داشته و بازیکنان آن اثبات کرده اند که توانمندی های زیادی دارند و می توانند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند.

وی افزود: امیدوارم در این پارالمپیک هم همانند قبل بدرخشید و افتخاری دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورید.از مجموعه کادر فنی ، فدراسیون و همه عزیزانی که برای شما زحمت می کشند تشکر می کنم و قدردان تلاش های شما بازیکنان عزیز نیز هستم.

نماینده مردم محلات و دلیجان خاطر نشان کرد: موفقیت شما در عرصه های بین المللی می تواند انرژی فوق العاده ای را به جامعه تزریق کند و شما اثبات کردید که می توانید کارهای بزرگ را سامان دهید.

حجت الاسلام سلیمی در پایان گفت: توفیقات شما در میادین مختلف نشان دهنده اراده ی فولادین شماست و با ابزار قدرتمند اراده می توانید به بهترین جایگاهها دست یابید.

در این دیدار مجتبی قربان حسنی، دبیر فدراسیون نیز از حضور سلیمی قدردانی کرد و این دیدار را باعث ایجاد انگیزه و روحیه ی مضاعف برای ملی پوشان دانست و از تعامل مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش جانبازان و معلولین نیز تشکر کرد.

ارسال نظرات