خبرهای داغ:
انصاری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه راهی برای آسیب ندیدن در شرایط حمله، پاتک و تهاجم دشمن است، سبک زندگی ایرانی-اسلامی دروازه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی انصاري معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش استان قزوین از تلاش هاي همکاران به جهت اهتمام لازم در انجام مطلوب برنامه ها تقدير و تشكر نمود و رهنمود هاي لازم را در جهت كيفيت بخشي به فعاليت هاي حوزه معاونت پرورشي ارائه نمود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، به ارائه تعریفی از این واژه پرداخت و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه راهی برای آسیب ندیدن در شرایط حمله، پاتک و تهاجم دشمن است، سبک زندگی ایرانی-اسلامی دروازه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: وجود رهبری آگاه، اتحاد و روحیه برادری و برابری و روحیه ایثار و شهادت طلبی، سه عامل اصلی پیروزی ملت ایران بر دشمنان خود است و حوزه پرورشی را از برکات نظام و انقلاب می باشد.

انصاری تصریح کرد: با توانمند سازی مطلوب نیروی انسانی باید حوزه پرورشی به یک قطب تربیتی تبدیل شود و مربیان بتوانند پاسخگوی سوالات و شبهات دانش آموزان در امور دینی و جریان های نو ظهور انحرافی باشند.

کیانی رییس اداره امور تربیتی استان نیز طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به حاضران و تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از تلاشهای همکاران و تعامل آن ها برای پیگیری امور حوزه پرورشی و فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

ایشان در ادامه با ذکر حدیثی از امام صادق علیه السلام درباره ماه مبارک رمضان، فرارسیدن این ماه با برکت را به حضار تبریک گفت و این ماه را ماه خودسازی و توجه بیشتر به قرآن و نماز بیان کرد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای عمومی پرورشی و فرهنگی به بیان راهکارهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل پرداختند. همچنین در این جلسه همکاران با ذکر نمونه هایی از موفقیت ها در حوزه کاری خود به بیان چالش ها و مشکلات موجود نیز پرداختند.

راه انداری سامانه های مسابقات فرهنگی و هنری و اردویی و فعالیت های دانش آموزی، نرم افزار جامع قرآن ، عترت و نماز،توانمند سازی مطلوب نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی، طرح کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی، هدایت استعدادهای دانش آموزان در مسیر صحیح خود و تربیت دانش آموزان خلاق و کار آفرین ، دلسوزی در استفاده از اموال دولتی و پرهیز از هرگونه اسراف در برگزاری جلسات و همایش ها  از جمله راهکارهای عنوان شده توسط همکاران در این جلسه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها