خبرهای داغ:
بزرگداشت سالگرد امام راحل به معنای این نیست از روی عادت کاری شود و همه ساله تکرار شود، بلکه گرامیداشت یاد امام نماد بارز زنده بودن تفکر و اندیشه و آرمانهای ناب امام راحل است.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین زائر گیلانی حرم مطهر امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: سرباز امام مستضعفان جهان و اهل گیلان هستم،بار اول است که با پای پیاده به سمت حرم مطهر می‌آیم.

وی با بیان اینکه به امید خدا درسال‌های آتی نیز در این پیاده رویی شرکت خواهم کرد، گفت: اینجا گوشه‌ای از پیاده روی شهدا را در رمل‌های داغ جنوب و سرد و برفی غرب کشور لمس کردم،کسانی که  شبها و روزها رفتند تا امروز ما استوار باشیم و در میان انبوه طوفان‌های منطقه درخت تنومند انقلاب را نگهداریم.

زائر گیلانی اظهار کرد: امروز تشنگی شهدا را در جنوب و فکه با تمام وجود حس کردم، من دوران دفاع مقدس را لمس نکردم بلکه فقط مطالعه کردم، وقتی با 30 تا 40 کیلو بار یک رزمنده با اندک جیره غذایی وآب برای بودن ما  8 سال ایستادند و سرها و دست و جانها دادند فقط می توانیم بگوییم شرمنده ایم.

امروز همه ما  مسیر مدافعان حرم را می رویم

وی در ادامه گفت: یاد خمینی کبیر یاد مستضعفان و تمام مظلومان عالم است،یاد شب های مدافعان حرم است و یاد زمزمه های غرق در کارون و اروند، یاد شهید نیک سیرتها و باکری ها و جهان ارا است،

زائر گیلانی یادآور شد: امروز فریاد علی وار امام خامنه ای  در دنیای  طوفان زده آرامش دهنده قلب های ما است، امروز همه ما  مسیر مدافعان حرم را می رویم.خستگی تن چون  مایه قوت قلب می‌شود ، ما بر همان شعار "کل یوم عاشور و کل ارض کربلا "هستیم و تا ابد سرلوحه کارمان است.

بزرگداشت سالگرد امام راحل به معنای این نیست از روی عادت کاری شود و همه ساله تکرار شود، بلکه گرامیداشت یاد امام نماد بارز زنده بودن تفکر و اندیشه و آرمانهای ناب امام راحل است، گرامی داشت یاد امام به معنای این است که خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها