خبرهای داغ:
امام جمعه میامی با بیان اینکه اندیشه امام(ره)ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار و ایجاد امید در دل مستضعفان جهان بوده است،افزود:مدل حکومت امام خمینی(ره)در دنیا بی نظیر و بی بدیل بوده است که با شاخصه های دینی و مردمی برپا شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۴۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نشست هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام(ره)در محل دفتر خود، با اشاره به نزدیک شدن به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی،ابراز داشت:امام(ره)به منبعی الهی وصل بودند و با ایجاد حکومتی اسلامی برای فریادرسی مظلومان و هدایت جهان بر پایه استقلال و انسانیت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه اندیشه امام(ره)ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار و ایجاد امید در دل مستضعفان جهان بوده است،افزود:مدل حکومت امام خمینی(ره)در دنیا بی نظیر و بی بدیل بوده است که با شاخصه هم دینی و هم مردمی برپا شد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی را به جهانیان معرفی کرد،گفت:حکومت جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای مختلف جهان شد و یک نوع بیداری در جهان اسلام و مردم آزاده دنیا شکل گرفت.

صفایی پور تصریح کرد:پس از ارتحال امام(ره)و انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران با وجود پیشرفت تکنولوژی و هجمه های مختلف دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی و کم رنگ کردن نقش ولی فقیه در جامعه مقام معظم رهبری راه امام را به خوبی ادامه دادند و مردم نیز با بصیرت خود از ایشان حمایت می کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم روز 14خرداد در مرقد مطهر امام راحل(ره)،گفت:این حضورگسترده همبستگی و پایبندی مردم به امام(ره)و نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را نشان می دهد .

امام جمعه میامی همچنین به فرارسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد ماه اشاره کرد و تصریح کرد:15 خرداد نقطه عطف و بسترساز حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است و انقلاب ما ریشه در 15 خرداد دارد و حرکت مردم در سال 42 باعث شد تا ما امروز از نعمت حکومت اسلامی و ولایت فقیه بهره مند شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها