خبرهای داغ:
درراستای عهد و پیمان با امام شهیدان:
انقلاب ما همان مکتب عاشوراست و سن و سال نمی شناسد، سرباز خمینی بودن در راستای تجدید پیمان با امام شهیدان سن و سال نمی شناسد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

پیرمرد با یاد و عشق امام خمینی (ره )هنوز هم احساس جوانی می کند،حاج آقا جوشن 85 ساله و مرد همیشه در سفر بارگاه امام خمینی می باشد.

حاج آقا جوشن از زائرین شاخص سالگرد ارتحال امام راحل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: 85 سال دارم که بیست و هفت بار است به صورت مداوم همزمان با سالگرد ارتحال رحلت امام (ره) با پای پیاده به زیارت می روم.

هیچ دیواری نمی تواند بین من و خط امام و رهبرم حایل شود،

وی بیان کرد: اولین سال  پیاده روی حرم مطهر امام راحل از خرمشهر تا تهران  را با پای پیاده طی کردم،  و در جواب شما باید عرض کنم این سختی ها به خاطر عشق به امام  برای من مانند عسل شیرین است و هرقدمی که در مسیر  راه امام و یاد امام باشد هیچ سختی نمی تواند مانع من شود.

جوشن اذعان کرد: ما همه سربازان رهبر انقلاب و امام خمینی هستیم،خمینی بت شکن زمان بود و ما همان ارادت را به نائب ایشان امام خامنه ای داریم، هیچ دیواری نمی تواند بین من و خط امام و رهبرم حایل شود.

وی متذکرشد: انقلاب ما همان مکتب عاشوراست و سن و سال نمی شناسد، سرباز خمینی بودن هم سن و سال نمی شناسد من در یادواره 8000شهید استان گیلان با سردار سلیمانی از بزرگان سپاه اسلام و مکتب عاشورایی امام راحل دیدار داشتم و اعلام کردم که همه چیز ما  فدای راه امام و انقلاب و رهبری است.

جوشان در پایان ضمن تشکر از مسئولان استان قزوین یادآور شد: از سرهنگ پاسدار برزگر هم تشکر صمیمانه می‌کنم چرا که سرکشی مداوم ایشان به زائرین  نشانه عشق و علاقه به امام راحل می باشد ، و تلاش مجدانه در رفع مشکلات زائرین از طرف ایشان به نمایندگی از مسئولین استان قزوین قابل تقدیر است.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها