خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی تبار:

رهبری امام خمینی (ره) یک رهبری کم نظیر در تاریخ بشریت بود/امام خمینی(ره) روح خدا در کالبد زمان بود

حجت الاسلام حسینی تبار گفت: بی شک رهبری امام خمینی (ره) یک رهبری کم نظیر بعد از انبیاء الهی و ائمه معصومین در تاریخ بشریت است.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۷۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام احمد حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: بی شک رهبری امام خمینی (ره) یک رهبری کم نظیر بعد از انبیاء الهی و ائمه معصومین در تاریخ بشریت است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: تمام هم و غم امام خمینی (ره) رهایی جامعه بشریت و جامعه اسلامی از یوغ طاغوت زمان بود.
حجت الاسلام حسینی تبار ادامه داد: امام راحل روح خدا در کالبد زمان بود او که به ما عزت وآقایی بخشید و می خواست ما غلام حلقه به گوش استکبار و ابرقدرت ها نباشیم و تا آخر عمر شریفش لحظه ای در مبارزه با استکبار کوتاه نیامد و چه زیبا فرمود "آنهایی که به ما می گویند سازش کنید یا جاهل هستند یا مزدور" ، متاسفانه امروز افرادی که با اندک سوخت معرفتی اندوخته از اول انقلاب حرکت کرده و قدرت و شعور ، تجزیه و تحلیل مکتب خمینی بزرگ را ندارند برای تعریف راه او یا متوسل به انکار مکتب او می شوند و تفسیر نادرست از کلام نورانی او می کنند و یا جای دوست و دشمن را عوض می کنند و خود عوض می شوند ومی گویند دشمن عوض شده است.

 حسینی تبار خاطر نشان کرد: تا رهبری فرزانه و انقلابی چون امام سید علی خامنه ای (مدظله العالی ) داریم راه امام و فکر و مکتب امام در نظام و انقلاب ایران اسلامی ما انشاالله ساری و جاری است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در پایان ابراز امیدواری کرد که بار دیگر همه ی ما بسیجیان با آرمان های امام راحل مان تجدید بیعت نموده و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم و انشاالله با حضور حضرت حجت (عج) پرچم ایران اسلامی را به دست آن غایب از نظرخواهیم سپرد.

                                                                   

ارسال نظرات