همايش علمي كردن كشاورزي با محوريت كنترل و مبارزه با آفت سن گندم در روستاي كزبر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به همت كانون بسيج مهندسين كشاورزي شهيد نوري همايش علمي كردن كشاورزي با محوريت كنترل و مبارزه با آفت سن گندم با حضور حجت الاسلام محسني ، نوري بخشدار نيك پي ، مهندسين كشاورزي، كشاورزان و اهالي روستا كزبر، شوراي روستا در مسجد اين روستا برگزار شد.

گفتنی است، اين همايش كه با حضور 200 نفر از كشاورزان و اهالي روستاي كزبر، بخشدار نيك پي، مسئولين و كارشناسان اداره جهاد كشاورزي شهرستان زنجان و مدير كانون در مسجد اين روستا برگزار شد.

حجت الاسلام و محسني در خصوص شخصيت والاي حضرت امام خميني (ره) "بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران" و قيام خونين 15 خرداد مطالبي را به حاضرين ارائه نمود.

سپس بخشدار نيك پي نيز در خصوص تبيين انديشه هاي والاي امام راحل و نيز لزوم توجه به استفاده از كارشناسان جهت بهبود عملكرد سخنراني مطالبی ارائه کرد.

در ادامه همايش مهندس سرداري از سر مربيان محصولي كانون و نيز كارشناس اداره توليدات گياهي شهرستان زنجان در خصوص روشهاي كنترل و مبارزه با آفت سن گندم جهت ارتقا عملكرد و تحقق اقتصاد مقاومتي و همچنين استفاده صحيح از سموم دفع آفات نباتي و كودهاي شيميايي و نيز حمايتها و تسهيلات در نظر گرفته شده براي كشاورزان صحبت کرد.

گفتني است قبل از شروع همايش اهالي روستاي كزبر آيين شكرگزاري به مواهب الهي از جمله نزولات آسماني را بجا آوردند.

ارسال نظرات