خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان کرمانشاه:

اندیشه های حضرت امام(ره) همواره سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان بود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اندیشه های حضرت امام(ره) همواره سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان بر ایران اسلامی بود و توانست توطئه ها و دسیسه های گوناگون دشمنان را خنثی کند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۹۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: مسئولان و مردم با برنامه ریزی مناسب و به بهترین شکل به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خدمات رسانی کنند.

سرهنگ حسنی با تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره)، سرافرازی ملت ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در سایه رهبری آن بزرگوار دانست.

وی اظهارکرد: امام راحل با تکیه بر دین مبین اسلام و ارزش های اسلامی توانست دین اسلام را از انزوای طاغوتی خارج و مسیر حرکت رو به زوال و نابودی ملت ایران را تغییر دهد.

حسنی گفت: اندیشه های حضرت امام(ره) همواره سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان بر ایران اسلامی بود و توانست توطئه ها و دسیسه های گوناگون دشمنان را خنثی کند.

مسئول عقیدتی ساسی سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه اندیشه ها و آرمان های حضرت امام (ره) در تمام دوران انقلاب رهگشا و هدایت گر بوده بر لزوم بهره گیری از گفتارها و نصایح امام بزرگوار در تمام زمینه ها به منظور پیشبرد نظام تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار