جانشین ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خبر داد:

اعزام 6 کاروان از سوادکوه شمالی به مراسم سالگرد ارتحال امام

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی از اعزام بیش از 300 مشتاق امام روح الله در قالب 6 کاروان به بارگاه ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۱۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطر حضرت امام (ره) بیان داشت: چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از رخداد‌های الهام بخشی است که با نام و شخصیت ابرمردی پیوند خورده است که احیاء‌گر اسلام ناب محمدی (ص) در قرن بیستم و منشاء تولید قدرت و اراده در جبهه حق‌طلبان و آزاد‌یخواهان جهان برابر نظام سلطه و استکبار نام گرفته است.

سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد به تشریح برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) پرداخت و اظهار داشت: در رابطه با مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، تا اکنون 2 جلسه ستادی در سطح شهرستان و 2 جلسه ناحیه ای برگزار گردید که درباره نحوه برگزاری مراسم در سطح شهرستان و نحوه اعزام زائرین، به بارگاه ملکوتی امام (ره) برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد جامع شهر شیرگاه برگزار خواهد گردید و در همین راستا در جهت بیعت با آرمان های امام و انقلاب تعداد 300 نفر از زائرین و مشتاقان امام امت در قالب 6 کاروان، از شهرستان سوادکوه شمالی به سمت بارگاه آن حضرت اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی از همکاری کلیه ادارات و نهاد ها و مسئولین شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها