نماینده مجلس نهم در گفتگو با «بسیج»:

خبر شلاق خوردن کارگران معدن مرا شوکه کرد

علیرضا خسروی گفت: خبر شلاق خوردن کارگران را دیدم شوکه شدم، پاسخ مطالبه بخش کارگری شلاق خوردن نیست؛ در قانون نوع رسیدگی مشخص شده است.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۱۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

علیرضا خسروی نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مسوولین و دولتمردانی که ادعای حقوق کارگری دارند در برابر مطالبات کارگری شلاق زدند اظهار داشت: خبر شلاق خوردن کارگران را دیدم شوکه شدم؛ پاسخ مطالبه بخش کارگری شلاق خوردن نیست؛ در قانون نوع رسیدگی مشخص شده است .

وی با بیان اینکه تجمع برای دریافت مطالبات قانونی است افزود:  در قانون داریم که برای دریافت یک سری مطالبات، تجمع اعتراض آمیز طبق حق قانونی وجود دارد و در تمام دنیا مرسوم است ؛ شاید شیطنت رسانه ای باشد ظاهر قضیه این تفاق نباشد و باید بررسی کرد.

خسروی افزود: حق کارگر است که حرف خودش را به مسئولین برساند اما به صورت قانونی و موارد مشابه تجمعات اعتراض آمیز را داشته ایم اعم از مسکن مهر، کارگران فولاد، معلمان پیش دبستانی که مقابل مجلس می آمدند و با تجمع رایزنی مربوطه را انجام می دادند .

وی در خاتمه اذعان داشت:  گرفتن مطالبات، حق قانونی است نباید در مواجه با مطالبات برخوردهایی چون شلاق داشته باشیم که ضربه زیادی به نظام جمهوری اسلامی وارد می کند  این ترس و وحشت ضربه بسیار زیادی به دموکراسی می زند و ضررش بیش از منفعت است.

ارسال نظرات