خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین تشریح کرد:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به تبیین عملکردهای معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین پرداخت.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدکشاورز معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین جزو کمیته‌های شورای هماهنگی اطلاع رسانی و در سپاه با عنوان دبیر خانه ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با هدف گرامیداشت یاد، نام و اندیشه های ماندگار و ناب امام عظیم الشأنمان و حضور حماسی، وحدت آفرین و با معرفت مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و تجلی عمق بصیرت و آمادگی برای هرگونه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ، دستورالعمل فرهنگی تبلیغی گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)و آغاز بیست و هشتمین سالگرد زعامت و ولایت حضرت امام خامنه ای(حفظه ا...) را جهت اجرا به کلیه رده های بسیج ارسال نموده است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین عنوان کرد: انتظار است تمامی مسئولین محترم با استعانت از خداوند منان و با مدیریت و روحیه جهادی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها برای هرچه با شکوه تر و درخور شأن برگزار شدن برنامه ها استفاده نمایند .

کشاورز یادآور شد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : امام بنیانگذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است . ملت ایران این مکتب را، این راه را ، این نقشه را پذیرفت و در آن مشغول حرکت شد. اگر ملت ایران بخواهد به آن هدف برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد ، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد ، اصول او را درست بشناسد. نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیت امام ، تحریف راه امام ، منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است .

این مقام مسئول تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه  استان قزوین همراه با دیگر نهادها و سازمان های فرهنگی استان ، نسبت به تولید محصولات فرهنگی مناسب جهت تبیین اندیشه، دیدگاه ها و گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به جهت آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات بنیان گذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) اقداماتی انجام داده است .

وی ابراز کرد: تهیه و چاپ 8000 نسخه بروشور با عنوان « خط امام » ، طراحی و چاپ 2500 عدد پوستر « امام و استکبارستیزی » ، چاپ و نصب بنر در 1300 متر از تابلو های تبلیغاتی سطح استان ، طراحی و برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با عنوان « حج خونین » با موضوع پیام حضرت امام (ره) به مناسبت سالگرد حج خونین و پذیرش قطعنامه 598 ، ایجاد کانال تلگرامی با نام « امام بزرگوار ما » (telegram.me/hadid110) جهت تولید و انتشار محتوای مناسب و به روز ، ارسال پیامک به صورت روزانه ، تهیه و توزیع بنرهای جلوی اتوبوس با همکاری شهرداری ، توزیع جزوه مسابقه وصیت نامه امام (ره) با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، و ... از نمونه کارهای معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین در خاتمه بیان داشت: با توجه به اینکه از سال آینده مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) مقارن با ماه مبارک رمضان خواهد شد و از استان اعزام کاروان نخواهیم داشت ، از عموم مردم بخصوص جوانان عزیز دعوت می کنم فرصت امسال را مغتنم شمرده و با حضور چشمگیر و همراه با بصیرت خود با نایب آقا امام زمان (عج) و رهبر شجاع و آگاه و ناخدای فرزانه کشتی اتقلاب بیعت مجدد نمایند .


1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها