مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان خاتم در نشست برنامه ریزی مراسمات رحلت حضرت امام خمینی (ره) از اندیشه های ایشان به عنوان رمز بقا و پایداری انقلاب نام برد.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۶۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم در این نشست با تاکید بر نقش و جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اندیشه های امام خمینی(ره) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زاده رحمانی در ادامه ضمن تشریح ویژه‌ برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین بشکانی مراسم گرامیداشت رحلت ایشان پنجشنبه مورخ 95/03/13 از ساعت 11 در مسجد جامع هرات برگزار می شود.
فرماندار خاتم از اعزام 250 زائر از این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ایشان خبر داد و گفت: این تعداد زائر بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با 5 دستگاه اتوبوس از شهرستان خاتم عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شوند.

وی افزود: این افراد در قالب کاروان‌های زیارتی مرقد امام(ره) روز 13 خرداد عازم تهران می شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر حضور یابند.

زاده رحمانی خاطر نشان کرد: برای حضور گسترده و باشکوه زائرین برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همه تمهیدات و امکانات لازم پیش‌بینی شده است. همچنین حضور گسترده هیئت‌های مذهبی و مردم شهید پرور خاتم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات