مسئول بسیج کارگری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
محمد ابراهیم کریمی گفت: مطالبات کارگران در راستای عدالت اجتماعی است ولی جریان شلاق خوردن 17 کارگرمعدن طلای آق دره در سال 93 شکل گرفته است و آنچه من بررسی کردم عده ای از افراد محلی اعتراض داشته اند ولی از اصل قضیه اطلاعی ندارم و باید دفاعیات و درخواست هایی که به دادگاه تکاب رسیده است را بررسی کنید.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۹۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

محمد ابراهیم کریمی مسئول بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه چرا مسوولان مدعی حمایت از حقوق کارگری در برابر مطالبات کارگران معدن برخورد نا مناسب داشته اند اظهار داشت: ارتباط مسوولان با جامعه کار، کارگر، صنعت و کارفرما طبق فرمایشات رهبری معظم باید مد نظر قرار گیرد و در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید ملی حمایت از کارگر و کارفرما ضروری است.

وی با بیان اینکه تولید ملی مهم است افزود: عصاره اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف حمایت از تولید ملی وجود دارد و باید تعادلی بین بخش های تولیدی، صنعت و شرکت های تولیدی ایجاد شود کارفرمایی که سرمایه گذاری می کند رضایت کارگر را در نظر دارد و کارگر هم جویای فعال بودن محیط کاری و امنیت شغلی است.

کریمی خاطر نشان کرد: نوع قراردادهای کارگر و کارفرمایی باید طوری باشد که حمایت از تولید ملی را در نظر بگیرد تا حقوقی ضایع نشود و همصدایی بین کارفرما و کارگر داشته باشد.

وی در خاتمه افزود: حقوق کارگران در هر صنفی ضروری است تا بتوانند مطالبات واقعی خود را جویا شوند و مطالبات کارگران در راستای عدالت اجتماعی است ولی جریان شلاق خوردن 17 کارگرمعدن طلای آق دره در سال 93 شکل گرفته است و آنچه من بررسی کردم عده ای از افراد محلی اعتراض داشته اند ولی از اصل قضیه اطلاعی ندارم و باید دفاعیات و درخواست هایی که به دادگاه تکاب رسیده است را بررسی کنید.

ارسال نظرات