خبرهای داغ:
کارگردان نماهنگ «ارغوان» گفت: نماهنگهایی که با هیجان و ارادت آمیخته می‌شوند از فیلمهای سینمایی تاثیرگذار تر هستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۹۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، «ارغوان» نام نماهنگی است درباره خانواده‌ شهدای مدافع حرم که مدتی است که در فضای مجازی مخاطبان بسیاری را  مجذوب خود کرده است و مقام معظم رهبری از ساخت این نماهنگ تقدیر کردند.

مهیار عقابی کارگاردان نماهنگ ارغوان درباره نماهنگ «ارغوان» گفت: ایده اولیه این نماهنگ برگرفته از نگاه به زندگی فرزندان و خانواده شهدای مدافع حرم است که این روزها از موضوعات روز جامعه ما است و تلاش کردیم دغدغه‌ای که در ذهن داشتیم با هیجانی از جنس موسیقی و تصاویر، آمیخته کنیم.

وی  درباره تقدیر مقام معظم رهبری از این نماهنگ اظهار کرد: مقام معظم رهبری بسیار به ما و این نماهنگ لطف داشته‌اند و از ما تقدیر کرده‌اند. می‌شد حدس زد که ایشان از چنین مضامینی که با هنر و ارادات آمیخته  است حمایت می‌کنند.

عقابی همچنین در مورد عدم حمایت از چنین نماهنگ‌هایی در رسانه های مختلف گفت: چنین نماهنگ‌هایی در کشورمان محتواهایی نوظهوری هستند که می‌توانند از یک فیلم سینمایی هم اثرگذارتر باشند. حسن نماهنگ و فیلم کوتاه به این است که می تواند در مدت زمان کوتاه چهار دقیقه‌ای، اثر مطلوبش را روی مخاطب بگذارد.

وی درباره کارهای آینده تیم تولید نماهنگ «ارغوان» گفت: فعلا در تدارک ساخت یک نماهنگ برای ماه محرم هستیم؛ برای ساخت نماهنگ‌های دیگری در رابطه با مدافعان حرم باید جلسات بسیاری بگذاریم تا اثر جدید و جذابی در این رابطه تولید کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها