خبرهای داغ:
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نمایندگان مجلس را پادوی خود می‌خواهند گفت: این درحالی است که نمایندگان در انتخاب هیأت رئیسه نشان دادند پادوی اصلاح‌طلبان نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۲۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: تجربه نشان داده است که جریان اصلاح‌طلبی با ایجاد فضای 2 قطبی، هیجانی و با فرافکنی تلاش می‌کند به حیات خود ادامه دهد و به قدرت برگردد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی از همان ابتدا خود را پیروز انتخابات نشان دادند و اینکه اکثریت مجلسین را در اختیار دارند اما امروز واقعیت چیز دیگری می‌گوید.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با ابراز تأسف از اقدام اصلاح طلبان مبنی بر سیاسی کردن مجلس خبرگان، گفت: شأنیت مجلس خبرگان بالاتر از مسائل سیاسی است و اگر جریانی بدنبال سیاسی کردن این مجلس باشد، قطعاً خائن به انقلاب و نظام خواهد بود.

ریحانی ادامه داد: اصلاح‌طلبان همین روند را درباره مجلس شورای اسلامی نیز در پیش گرفتند تا با فضاسازی خود را پیروز انتخابات معرفی کنند. این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: جریان اصلاحات نشان داده است هر زمان که با شکست سیاسی مواجه شود، تلاش می‌کند با تحقیر و توهین و بی‌اخلاقی همچنان خود را برتر نشان دهد و هر فردی که با آنان نیستند را ناحق جلوه دهد. بر همین اساس است که امروز به نمایندگان ملت توهین می‌کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وضعیت نمایندگان در مجلس ششم، گفت: در آن زمان نمایندگان مجلس از پدرخوانده‌های اصلاحات تبعیت می‌کردند. امروز نیز اصلاح‌طلبان بدنبال همین وضعیت بودند اما نمایندگان مستقل به این روند «نه» گفتند.

ریحانی در پایان با بیان اینکه صلاح‌طلبان تحمل نمایندگان مستقل را ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان نمایندگان مجلس را پادوی خود می‌خواهند اما نمایندگان در انتخاب هیأت رئیسه نشان دادند پادوی اصلاح‌طلبان نیستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها