مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

حضور ۱۱۰ زنجانی در آزمون شهرستانی قرآن کریم زنجان

۱۱۰ زنجانی در آزمون شهرستانی قرآن کریم زنجان شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۳۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم مفاهیم در مرحله شهرستانی در همه شهرستان‌های استان زنجان همزمان با سراسر کشور هفتم خردادماه سال جاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد نیکنام بابیان اینکه پیشانی فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مسابقات بین‌المللی است، افزود: این مسابقات از شهرستان‌ها شروع و به مرحله بین‌المللی می‌رسد.

وی اظهار داشت: در این آزمون شهرستانی ۱۱۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ نفر خانم و ۳۰ نفر آقا از مقاطع مختلف سنی بودند و از میان شرکت کنندگان در آزمون سه نفر به مسابقات استانی که طی یک ماه آینده برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نیکنام افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید ویژه‌بر توسعه فعالیت‌های قرآنی دارند و ایشان الگو و نمونه درزمینه توجه به مسائل قرآنی برای همگان هستند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان در روستاها فعالیت‌های قرآنی را تقویت کنند تا در سال‌های آینده تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی افزایش یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تأکید کرد: در جامعه اسلامی باید توجه بیشتری به قرائت قرآن کریم شود و خداوند قرآن را چراغ هدایت بشری معرفی کرده ولی جایگاه و منزلت این کلام نورانی هنوز هم ناشناخته است.

ارسال نظرات