خبرهای داغ:
در حالیکه کابینه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به اتفاق آراء با تعیین «آویگدور لیبرمن» به عنوان وزیر جنگ جدید این رژیم موافقت کرد، برخی صهیونیست ها به دنبال تحریک وی علیه «اسماعیل هنیه» هستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۶۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، «اوفیر جندلمن» سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که کابینه به اتفاق آراء با تعیین آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ جدید موافقت کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که لیبرمن امروز در کنست سوگند یاد خواهد کرد.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی هاآرتص با انتشار گوشه هایی از سخنان چند ماه پیش لیبرمن، سعی کرد که وی را علیه اسماعیل نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تحریک کند.

هاآرتص این بخش از سخنان لیبرمن که 6 ماه پیش در بئر السبع طی مراسم «شنبه فرهنگی» به زبان آورده بود، منتشر کرد که گفته بود: «اگر من وزیر جنگ بودم به اسماعیل هنیه تنها 48 ساعت مهلت می دادم و به او می گفتم یا باید اجساد سربازان و غیر نظامیان اسرائیلی را بازگردانی و یا اینکه مرگ سرنوشت توست».

این روزنامه سپس نوشت که اکنون لیبرمن در رأس وزارت جنگ قرار گرفته است و اگر تهدیدات وی را باور کنیم در آن صورت از زمان ورود لیبرمن به مقر فرماندهی ارتش ، هنیه فقط 48 ساعت زمان دارد . اگر لیبرمن تصمیم بگیرد که به وعده خود عمل نماید در آن صورت نتیجه روشن است و بر اساس تجارب گذشته دور جدید جنگ با جنبش حماس آغاز خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس از جامعه جهانی خواست تا به مسئولیت خود در قبال تشدید روند نژادپرستانه جامعه صهیونیستی و کابینه رژیم صهیونیستی عمل نماید.

وی گفت که لیبرمن و تمامی وزرا و سران رژیم صهیونیستی مجرم و قاتل هستند اما تعیین لیبرمن به عنوان وزیر جنگ دلیل روشنی بر تشدید روند فاشیستی سران این رژیم است و ما اکنون با یک رژیم نژادپرست به تمام معنا مواجه هستیم.

ابوزهری تاکید کرد که تهدیدات لیبرمن علیه غزه و رهبران حماس و تهدید وی به قتل های بیشتر و ازسرگیری ترورها هرگز ترسی در دل ملت فلسطین ایجاد نمی کند و تجربه نشان داده است که ملت فلسطین قادر به پایداری و به چالش کشیدن رژیم اشغالگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها